بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران با عنوان «چکنو» در مراسمی با حضور مقامات وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، مدیرعامل و مدیران ارشد بانک صادرات ایران و اصحاب رسانه در برج سپهر رونمایی و برای اولین بار در نظام بانکی عملیاتی شد.
رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تأکید کرد: کماکان تلاش خواهیم کرد ضمن تبیین ارزش هنجاری و اعتباری قرض‌الحسنه برای افکار عمومی، بانکداری قرض‌الحسنه را در کشور تثبیت کنیم.
با هدف گسترش فرهنگ کتاب خوانی و ترغیب نوجوانان و دانش آموزان به خواندن کتاب، مدیر و معاون شعب استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بانک ایران زمین با مسئولان اداره آموزش و پروش این استان دیدار کردند.
امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران با انتشار گزارشی از صدور 2،295 فقره ضمانت‌نامه به مبلغ 13،489 میلیارد ریال در 84 باجه بانکی روستایی طرح سفیران، از ابتدای سال تا پایان آذرماه سال جاری در سراسر کشور خبر داد.
بانک کشاورزی با هدف رفع موانع پولی، رونق تولید، هدایت منابع مالی به فعالیت‌های مولد اقتصادی و تأمین سرمایه درگردش سالم و پایدار برای واحدهای تولیدی، خدمت گواهی اعتبار مولد «گام» را ارائه می کند.
سرپرست بانک مسکن از انعقاد قرارداد ۶ هزار ۳۵۲ میلیارد تومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده خبر داد و گفت: بانک مسکن در دولت سیزدهم با ۱۵ هزار و ۹۸۷ واحد برای پرداخت تسهیلات به مبلغ ۴ هزار و ۴۵۴ میلیاردتومان قرار داد منعقد کرده است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۵۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دولتی و دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در ماه گذشته و پرداخت ۴۳۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز غیردولتی و خصوصی طرف قرارداد این سازمان در روزهای اخیر خبر داد.
مراسم تقدیر از نمایندگان برتر استان هرمزگان با حضور نمایندگان، همکاران منطقه در شعبه های رسالت و آزادی بندرعباس با هدف قدردانی از عملکرد نمایندگان ، ایجاد انگیزه و  تعامل و هم‌اندیشی بیشتر  میان همکاران و نمایندگان در روز ۱۴ آذرماه در ساختمان منطقه ۱۵ برگزار شد.
در راستای حمایت بانک ملی ایران از نخبگان دانشگاهی؛

تفاهم نامه مشترک فینوداد و دانشگاه تهران امضا شد

در راستای حمایت بانک ملی ایران از نخبگان دانشگاهی و پرورش ایده های خلاق با ارزش افزوده بالا، تفاهم نامه مشترک همکاری فینوداد به عنوان بازوی نوآوری بانک ملی ایران و اداره کل سیاست گذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران امضا شد.
همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس در گفت و گوهای جداگانه ای از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور، قدردانی کردند.