بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

خدمت جدید و خلاقانه ای با عنوان «بیمه جامع آرامش زندگی بیمه پارسیان» در بازار بیمه کشور رونمایی شده که مزیت های فراوانی از جمله اضافه شدن برخی پوشش های بیمه ای جدید، ارتقای پوشش های بیمه ای موجود و بهبود اندوخته سرمایه گذاری حق بیمه از جمله مزیت‌های آن است.
فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در نشست تخصصی "پارادایم‌های پیش روی صنعت پرداخت" گفت: با ورود بازیگران جدید در عرصه صنعت پرداخت و ترغیب سرمایه گذاران از طریق مدل‌های مختلف کسب وکار، در آینده اقتصاد دیجیتال، این بانک‌ها هستند که کار را در دست خواهند گرفت و برجسته خواهد شد.
مدیر بیمه‌های مهندسی بیمه رازی، از درآمد قابل توجه شرکت از رشته انرژی و عضویت در کنسرسیوم انرژی صنعت بیمه خبر داد و گفت: شرکت بیمه رازی در رشته مهندسی در بین سه شرکت برتر صنعت بیمه قرار دارد و برنامه ریزی شرکت بر رشد بیش از پیش در رشته انرژی است.
هفتمین دوره المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی - طرح مهتران - در بخش بازنشستگان همکار سازمان تأمین‌اجتماعی که به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های این سازمان و به میزبانی شهر شیراز اجرا شد، با برگزاری اختتامیه بخش بانوان و معرفی ورزشکاران برتر و اهدای مدال نفرات برگزیده هر رشته‌ به کار خود خاتمه داد.
معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران خبر داد:

صدور «ملی‌کارت» از طریق سامانه بام

عضو هیات عامل و معان فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران از امکان ثبت درخواست «صدور ملی‌کارت» به دو صورت مجازی و تحویل در شعبه از طریق سامانه بام خبر داد.
بانک مرکزی امروز، چهارشنبه (۲۸ دی)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۶ ارز افزایش و نرخ ۲۱ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.