بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

شرکت بیمه تعاون مدتی است کمپینی را راه اندازی کرده که بر اساس آن، به خریداران بیمه بدنه اتومبیل، یک فقره بیمه نامه آتش سوزی منزل مسکونی نیز اهدا می شود.
اصلاح ساختارها و بازسازی بانک آینده در راستای رشد و تعالی بانک و ارائه خدمات بهینه به مشتریان و افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها از اولویت‌های اصلی بانک است.
بر اساس مقررات ارزی جدید، تغییراتی در تامین و اختصاص ارز درمانی اعمال شده که مهمترین آن برداشته شدن سقف ارز برای بیمارانی است که ضمن داشتن شرایطی خاص، تاییدیه شورای عالی پزشکی وزارت بهداشت را نیز داشته باشند.
مدیر تالار مرکز مبادله ارز و طلا گفت: بر اساس مقررات، دانشجویان برای دریافت شهریه ۱۳ هزار دلار و برای اسکان نیز ۱۵۰۰ یورو دریافت خواهند کرد.
دکتر سید ضیاء ایمانی ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺩیﺪ ﺍﺯ ﺷﺮکﺖ ﺑیﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ بر حمایت همه‌جانبه بانک صادرات ایران از این شرکت تاکید کرد و گفت: سودآوری، باید یکی از مهمترین اهداف بیمه سرمد باشد و مهمتر از آن، خدمت‌رسانی مطلوب به بیمه‌گذاران است که بتواند رضایت حداکثری آنان را جلب کند.
عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو بانک ملی ایران در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان بوشهر به همراه محسن دادخواه تهرانی سرپرست اداره امور شعب استان بوشهر ، معاونان مالی ، پشتیبانی، اعتباری و کارشناسان اداره امور شعب استان در میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی در این استان حضور یافتند.