بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک کارگشایی در راستای ارایه خدمات مطلوب و رفع نیاز اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه وام قرض الحسنه و تسهیلات جعاله رفع احتیاجات ضروری را به مشتریان و متقاضیان پرداخت کرده است به گونه ای که در مجموع طی 10 ماه امسال پرداخت وام قرض الحسنه و جعاله به مشتریان از مرز 158 هزار فقره عبور کرد.
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: با برنامه‌ریزی و اقدامات جدید مرجعیت نرخ ارز را به‌دست می‌گیریم و ثبات و آرامش را به بازار برمی‌گردانیم.
ریزش قیمت‌ها در بازار غیررسمی از روزهای گذشته شروع شده و امروز با ادامه این روند، نرخ دلار در لحظه مخابره خبر به کانال ۵۵ هزار تومان و سکه نیز به کانال ۳۰ میلیون تومان سقوط کرده است.
با توجه به اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ثبت نام متقاضیان خرید خودروهای وارداتی، بانک ایران زمین امکان فعال‌سازی سرویس حساب‌های وکالتی را برای این متقاضیان فراهم کرد.
مدیرعامل بیمه سرمد تاکید کرد:

جذب پرتفوی قوی با اتکا به شبکه فروش

مدیرعامل بیمه سرمد در مراسم معارفه معاونان شرکت گفت: باید از پتانسیل شبکه فروش برای جذب پرتفوی قوی و بهبود عملکرد شرکت استفاده کنیم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به تصویب و ابلاغ مصوبه قانونی اصلاح ماده ۵ قانون بیمه کارگران ساختمانی و تأمین منابع مطمئن و پایدار برای توسعه پوشش بیمه‌ای کارگران ساختمانی، گفت: با تصویب آیین‌نامه قانون اصلاح ماده ۵ قانون بیمه کارگران ساختمانی، به زودی امکان بیمه‌شدن کارگران ساختمانی جدید و تکمیل پوشش بیمه‌ای این قشر زحمتکش فراهم می‌شود.
مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه تعاون اظهار کرد:‌ توصیه می‌شود بیمه گذاران با تهیه پوشش مناسب بیمه‌ای و یا تکمیل پوشش‌های بیمه‌ای و درخواست صدور الحاقیه برای بیمه نامه خود، از مشکلات احتمالی آینده جلوگیری کنند.
در سیزدهمین گردهمایی رئیسان موفق شعبه‌های نظام بانک

پانزده رئیس شعبه برتر بانک پاسارگاد خوش درخشیدند

رئیسان 15شعبه بانک پاسارگاد در سیزدهمین گردهمایی رئیسان موفق شعبه‌های بانک‌ها و مؤسسه‌های اعتباری کشور به‌عنوان رئیسان موفق و برتر، انتخاب و از ایشان قدردانی شد.
به منظور شناسایی دقیق و نظارت کامل بر اطلاعات مشتریان، افزونه (ماژول) ثبت روابط اشخاص و وکالت نامه ها در سامانه مدیریت اطلاعات مشتریان (CIF) بانک ملی ایران برای نخستین بار در شبکه بانکداری کشور با حضور مدیران ارشد مرکز اطلاعات مالی ، اعضای هیات عامل و دیگر مدیران و مسئولان بانک ملی ایران رونمایی شد.
مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد این سازمان برگزار شد. در این مراسم ضمن معرفی دامون خدابنده به‌عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی، از زحمات و خدمات سید عبدالله حسینیان رئیس سابق این مرکز تجلیل شد. دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، در این مراسم، هوشمندسازی خدمات را مهمترین مؤلفه مورد توجه در حوزه فناوری اطلاعات دانست و افزود: هوشمندسازی تأمین‌اجتماعی یکی از پروژه‌های اصلی در حال پیگیری در سازمان تأمین‌اجتماعی است که لازم است با سرعت بیشتری آن را دنبال کنیم. باید از مداخلات انسانی در محاسبات فاصله بگیریم و در رسیدگی به اسناد پزشکی هم باید به سمت هوشمندسازی برویم.