بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان در همایش و نمایشگاه تخصصی عملکرد بانک پارسیان در حمایت از اکوسیستم دانش‌بنیان گفت : این بانک به‌تنهایی 17 درصد شرکت‌های دانش‌بنیان خدمات گیرنده از بانک‌ها را تحت پوشش خود قرار داده است.
آیین رونمایی طرح فرابیمه غیر عمر با حضور مدیرعامل بانک ملت، مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره بیمه "ما"، اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل و مدیران فنی و ستادی  بیمه "ما" در روز شانزدهم اسفند ماه ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات شرکت  برگزار شد.
این روزها به نعمت فناوری ارائه خدمات بانکی به شکل اینترنتی شده است و یکی از نخستین بانک های کشور که به این سمت و سو رفته بانک قرض الحسنه رسالت است؛ اما همچنان خدمات رسانی در این بانک برای دریافت تسهیلات کاری دشوار است.
بسته ارزش"کارنو" بانک تجارت لوح زرین نوآوری برتر ایرانی را در هفتمین دوره جشنواره ملی نوآوری ایرانی کحه به همت دفتر توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های دانشگاه صنعتی شریف (تکنو شریف) برگزار شد در سال 1401 به خود اختصاص داد.
بعد از کتمان دریافت بسته ارزی مجلس از سوی دولت، خانه ملت نوشت: بسته مجلس برای مدیریت بازار ارز ۷۰ روز پیش در قالب گزارش نظارتی در صحن مجلس قرائت و منتشر شد علاوه بر این رئیس کمیسیون اقتصادی نیز طی نامه‌ای به رئیس جمهور پیشنهاد اجرایی را تبیین کرد.

پرسون از اقدام عجیب بانک شهر گزارش می دهد؛

برداشت وجه نقد تا سقف 15 میلیون تومان در یک روز

بسیاری از کسب و کارها در ایام نوروز نیازمند وجه نقد هستند و از سوی دیگر برخی برای پرداخت عیدی وجه نقد نیاز دارند؛ اما بانک شهر تنها به مشتریان خود 15 میلیون تومان وجه نقد در یک روز پرداخت می کند.
عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو بانک ملی ایران از راه اندازی «اتاق فکر» در ادارات امور شعب این بانک خبر داد و گفت: برای استفاده و بهره مندی از تجربیات گرانبهای بازنشستگان و پیشکسوتان، نیازمند راه اندازی «اتاق فکر» هستیم و به دلیل پتانسیل بالای منابع انسانی استان مازندران، اولین «اتاق فکر» استانی بانک در مازندران راه اندازی می شود.
به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی

کاشت نهال توسط مدیرعامل بانک کشاورزی

فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی، همزمان با هفته منابع  طبیعی و روز درختکاری و به منظور پاسداشت فرهنگ احترام به طبیعت، نسبت به کاشت نهال اقدام کرد.
به منظور اجرای مصوبه هیات وزیران در جهت افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون، قرارداد واگذاری سهام شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند بین مدیرعامل بانک توسعه تعاون و رئیس سازمان خصوصی سازی امضا شد.
طبق مصوبه مجلس، تسهیلات قرض ‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ باشد به ۱۸۰ میلیون تومان افزایش یافت.