بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون تاکید کرد:

سیستم بانکی نقطه قوت نظام اقتصادی کشور

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در ارتباط ویدئو کنفرانسی با روسای شعب سراسر کشور، سیستم بانکی را نقطه قوت نظام اقتصادی کشور تلقی نمود.
معاون اسبق ارزی بانک مرکزی گفت: شایعات سفته‌بازان، اخبار نادرست و فضاسازی رسانه‌های بین‌المللی نقش موثری بر افزایش هیجانات و التهاب بازار ارز داشت و چون این افزایش غیرواقعی بود، در حال تعدیل نرخ است.
بانک مرکزی امروز پنج شنبه، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۵ ارز افزایش و نرخ ۱۰ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارز‌ها ثابت ماند.
​مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند همزمان با ایجاد حساب وکالتی برای خرید خودروهای داخلی و خارجی در بانک صادرات ایران، از سود سرمایه‌گذاری و مزایای طرح‌ نوین تسهیلاتی این بانک استفاده کنند.
دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در سی‌وسومین سفر استانی در دوره مدیریتی اخیر این سازمان، به‌منظور بازدید میدانی از چگونگی ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان استان چهارمحال و بختیاری و نیز بازدید از پروژه‌های عمرانی تأمین‌اجتماعی در استان‌، بعدازظهر امروز چهارشنبه دهم اسفند به همراه تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان وارد شهرکرد شد.
مشتریان بانک ملی ایران می توانند قبوض دریافتی خود از نهادها و سازمان ها را بدون مراجعه به شعبه و تنها با استفاده از اپلیکیشن «ایوا» پرداخت کنند.
آیین رونمایی طرح بیمه عمر و تأمین آتیه تکمیلی بازنشستگی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیران بیمه مرکزی، مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره بانک پاسارگاد، مدیران عامل شرکت های گروه مالی پاسارگاد، هیأت مدیره، هیأت عامل و مدیران بیمه پاسارگاد و مدیران ارشد بیمه های عمر و تأمین آتیه در روز نهم اسفند ماه ۱۴۰۱ در دانشگاه خاتم برگزار شد.
وی افزود: با توجه به وجود دارایی‌های ارزشمند در ترازنامه بانک آینده و فزونی 1500 هزار میلیارد ریال آنها نسبت به بدهی‌های بانک، خوشبختانه بانک آینده از این ناترازی مبرا بوده و با توجه به همین ظرفیت و پتانسیل در بانک آینده، فرآیند افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ارزنده بانک مجدانه در حال پیگیری و انجام است.

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۴۵۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۹ میلیون تومان است.