حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور و مشارکت بانک صادرات ایران از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
تصویر حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی

به گزارش سایت خبری پرسون، این بانک با توجه به سابقه ارزشمند پشتیبانی و حمایت از بنگاه‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، میزبان فعالان این صنعت در سالن خلیج‌فارس (سالن۴۴) مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران است.

حمایت از صنایع و پروژه‌های ملی از جمله مهمترین اهداف بانک صادرات ایران به شمار می‌رود و این بانک طی سالیان اخیر اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام داده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌شود، فرصت مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت کنند.​

منبع: بانک صادرات

668125