بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

شرکت بیمه رازی در یک سال اخیر بیش از 23 میلیارد تومان خسارت در رشته آتش سوزی پرداخت کرده که تنها یک فقره از این خسارت به مبلغ 12 میلیارد تومان مربوط به انبار یکی از بیمه‌گذاران بوده است.
به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، مدیرعامل، رئیس هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک دی 1000نهال همدلی غرص کردند
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: مخاطبین قرض الحسنه عامه مردم هستند و حتی افرادی که موقعیت اقتصادی دارند در جایگاه شخصیت حقیقی، خود مخاطب بانک های قرض الحسنه هستند.
در هفتمین جشنواره نوآوری ملی برتر ایرانی، محصول «کیف پول دیجیتال چند سگمنت نقدی اعتباری متصل به کارت » شرکت خدمات هوشمند همراه لوتوس از شرکت‌های گروه داده‌پردازی بانک پارسیان به‌عنوان محصول نوآور و برتر در سال 1401 معرفی شد.
برای اولین بار در بیمه آرمان ، طرح آرسام که شامل بیمه نامه های مسئولیت هیئت مدیره در قبال ساکنین و اشخاص ثالث و آسانسور می باشد، اجرا می گردد.
سفر همیشه لذت بخش است و باعث می شود زمانی هر چند کوتاه از تمامی دغدغه ها و روزمرگی های زندگی جدا شد و با خیالی آسوده از لحظه های پیش رو لذت برد اما همیشه در حین سفر نگرانی هایی وجود دارد نگرانی برای خانه ای که آن را ترک می کنیم، حوادثی که در هنگام سفر ممکن است رخ دهد و دیگر احتمالاتی که در ذهن خود بارها و بارها مرور می کنیم شرکت بیمه تجارت‌نو با نگرش به رفع تمامی دغدغه‌های ذهنی شما برای سفر کردن، برای اولین بار در صنعت بیمه کشور بیمه نامه مسافرت داخلی با نام آسام را رونمایی کرد .
رییس اسبق بانک مرکزی در واکنش به کاهش قیمت دلار عنوان کرد: تفاهم با آژانس، شوک لازم را به قیمت دلار وارد کرد، اما آنچه نزول قیمت دلار را تسهیل کرد، تجدیدنظر بانک مرکزی در برخی از سیاست‌های اشتباه ارزی بود.
دومین دوره قرعه‌کشی جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان بانک تجارت برگزار و اسامی برندگان 1555 جایزه از جمله 5 گوشی تلفن همراه و 50 جایزه نقدی مشخص شد.