با ورود فناوری های نو در نهادهای مالی، بانک ها بیش از گذشته به تجربه دیجیتال مشتری در بانک خود توجه کردند. طبق سنت بانکداری توجه به تجربه مشتری با ورود بانک های خصوصی و ارائه خدمات بهتر در شعب فیزیکی تقویت شد و در تجربه کاربری مدرن هم می توان گفت که بانک های خصوصی در ایران پیشرو بودند، بانک ایران زمین یکی از بنگاه های اقتصادی است که در سال های اخیر در زمینه تجربه مشتری اقدامات فراوانی را انجام داده است.
بانک ملی ایران به منظور کاهش ازدحام و مراجعه به شعبه و همچنین بهبود فرایند دریافت کارت های بانکی، امکان ثبت درخواست صدور اولیه و یا صدور مجدد کارت به دو صورت فیزیکی و مجازی را در سامانه بام فراهم کرده است.
مرتضوی دستاوردها و اقدامات شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) را بسیار امیدوارکننده دانست و متذکر شد: با ظرفیتهای موجود، این شرکت میتواند بیش از گذشته در صنعت دارویی کشور افتخارآفرینی کند.
احمد صفرزاده معاون فنی بیمه ایران اعلام کرد: جشنواره تخفیفات ویژه دهه مبارک فجر بیمه ایران، به مناسبت نزدیک شدن به عید سعید فطر، در انواع رشته های بیمه ای، تا دهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام کرد: با توجه به گستردگی و تنوع خدمات ارائه شده بانک توسعه تعاون به آحاد جامعه ایران نیاز است که تبیین بیشتری صورت گیرد.
یکی از وعدههایی که فرزین اخیرا در راستای نظم بخشی به سیستم بانکی و جلوگیری از افزایش پایه پولی و نهایتا نقدینگی داده است، انحلال بانکهای ناتراز است که تا نیمه امسال شاهد منحل شدن چند بانک خواهیم بود.
بانک مرکزی امروز طی بخشنامهای بانکها را مکلف کرد با قید تسریع نسبت به رفع مسدودی از حسابهای وکالتی متقاضیان ثبتنام خودروهای وارداتی که به نام سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان مسدود گردیده بود، اقدام نمایند.