بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

افشاهای املاک بانک آینده در سامانه کدال ادامه دارد؛

دارایی‌های دیگر شرکت‌های بانک آینده افشا شد

به‌دنبال افشاهای پیشین گزارش‌های کارشناسی املاک بانک آینده در سامانه کدال، ارزیابی‌های جدیدی از املاک بانک نیز در این سامانه افشا شد.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس مرکز اطلاعات مالی با ارسال نامه ای خطاب به مدیر مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بانک ملت، از تلاش های بانک ملت در این زمینه قدردانی کرد.
در چارچوب تفاهم‌نامه‌ای که بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و گروه خودروسازی سایپا منعقد شد، از این پس کارکنان این گروه خودروسازی می‌توانند از بزرگ‌ترین بانک تخصصی قرض‌الحسنه کشور وام دریافت کنند.
هشتمین نشست تخصصی از سلسله نشست های اندیشه ورز با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون و با مشارکت اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و برخی از مدیران ارشد بانک برگزار شد.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت : تحقق برنامه های سال جاری (1401) و اجرای سیاست های کلان در حوزه های مختلف ریسک موجب تقویت، تثبیت و ارتقای جایگاه این بانک در نزد مشتریان و پوشش دادن بانک در مقابل ریسک های مهم من جمله : حقوقی، نقدینگی، اعتباری، شهرت عملیاتی، بازار ، نرخ بهره و... شده است .
بر اساس آمار بانک مرکزی ایران، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۱۷ اسفند به ۲۳.۱۴ درصد رسیده است.
در بازدید مدیرعامل بیمه میهن از شعب اراک و کرمانشاه عنوان شد:

تأکید بر مسئولیت پذیری، افزایش بهره وری و کارایی شعب

در بازدید و دیدار مدیرعامل بیمه میهن و هیأت همراه با کارکنان و شبکه فروشِ شعب اراک و کرمانشاه، بر ضرورت بهبود عملکرد، مسئولیت پذیری، افزایش بهره وری و کارایی، بازاریابی و جذب پورتفوی متوازن در جهت رشد و تعالی این شرکت تأکید شد.