بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

امروز بخر بعدا پرداخت کن

بانک تجارت آماده ارائه محصول BNPL

شعب بانک تجارت در سراسر کشور آمادگی دارد تا محصول BNPL (خرید اعتباری امروز بخر بعدا پرداخت کن) به مشتریان را ارائه دهد.
شرکت بیمه پاسارگاد ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و آرزوی سلامتی و شادکامی برای هموطنان عزیز، به منظور فراهم آوردن آرامش خاطر برای بیمه گزاران گرامی ساعات کاری شعبه های فعال خود را در تعطیلات نوروز اعلام کرد.
در راستای راهبرد مشارکت درون گروهی با امضای تفاهم‌نامه همکاری؛

کلیه خدمات بیمه‌ای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به بیمه ملت سپرده شد

کلیه خدمات بیمه‌ای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سال ۱۴۰۲ با امضای تفاهم‌نامه همکاری به شرکت بیمه ملت سپرده شد.
مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک صنعت و معدن خبر داد:

فعال شدن سامانه "تسهیلات من" بانک صنعت و معدن بر روی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

شهرام ارباب معروف اظهار داشت: بانک صنعت و معدن اولین سرویس اطلاعاتی خود تحت عنوان "تسهیلات من" را با موفقیت روی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند فعال نمود.
مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)که با از استفاده تسهیلات خوداشتغالی بانک کشاورزی به خودکفایی رسیده اند، در نمایشگاهی دستاوردهای خود را در محل ساختمان مرکزی این بانک به نمایش گذاشتند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تبیین فرهنگ والای ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده را وظیفه‌ی خطیری توصیف کرد که باید مورد اهتمام و عنایت ویژه قرار گیرد.
در حال حاضر مهم‌ترین مزیت رقابتی ما خدمات پس از فروش است که میتوانم به جرأت بگویم خسارت براساس شرایط بیمه نامه بررسی و مبلغ خسارت توسط کارشناسان خبره و مستقل که مورد تأیید بیمه مرکزی می باشند تعیین و پرداخت می‌شود.
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در گفتگو با صدا وسیمای مرکز خوزستان در خصوص پرداخت خسارت دیه حادثه تصادف مرگ بار شهرستان شوشتر اظهار داشت: با صدور احکام نهایی دادگاه، باقی مانده خسارت دیه حادثه تصادف شوشتر به مبلغ 10 میلیارد و دویست میلیون تومان به بازماندگان و وراث قانونی فوت شدگان پرداخت گردید.
به اطلاع کلیه مشتریان گرامی می‌رساند؛ با توجه به توافق حاصل‌شده با وزارت صنعت معدن و تجارت، بانک پاسارگاد به‌عنوان بانک عامل در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی برمبنای فرآیند نوبت‌دهی تعیین شده است.
بانک اقتصادنوین در پنجمین سال متوالی موفق به کسب گواهینامه انطباق سامانه مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) از مرکز امنیت فضای تبادل اطلاعات نهاد ریاست جمهوری موسوم به «افتا» شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بیمه دی با حضور معاون رئیس جمهور و ریاست عالیه‌ی بنیاد شهید و امورایثارگران، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، معاونین و مدیران ستادی بنیاد شهید، مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، مدیرعامل بانک دی و گروه مالی دی و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ج.ا.ا برگزار شد.