بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

آیین افتتاح ساختمان جدید بیمه آسیا در شهر مقدس قم با حضور مدیرعامل بیمه آسیا، مسئولین بیمه مرکزی، سندیکای بیمه گران، مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور و مقامات استان قم برگزار شد.
همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهور به استان خوزستان و حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در این استان، میز خدمت تأمین‌اجتماعی از سوی اداره‌کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تأمین‌اجتماعی با مشارکت اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان و نیز مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی این استان، به مدت سه روز در محل ساختمان تأمین‌اجتماعی استان دایر شد.
شهردار کلانشهر اصفهان با اشاره به محبوبیت روزافزون بانک شهر در میان تمامی اقشار جامعه، گفت: شاهد موفقیت این بانک در خدمات رسانی شایسته به مشتریان و جلب اعتماد شهروندان هستیم.
نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت به رکورد 23.62 درصد رسیده و رکورد هفت ساله خود را ادامه داد. این رکورد شکنی های پیاپی نرخ سود بین بانکی بیانگر یک مسئله مهم است: تداوم کسری در بانک ها.
مدیرعامل بیمه البرز در جمع نمایندگان فروش استان های آذربایجان شرقی،غربی و اردبیل که در تبریز برگزار شد با اشاره به پنج گام اساسی صنعت بیمه در سال 1402 گفت: بیمه البرز در حال فراهم کردن بسترهای لازم برای اجرای این برنامه هاست که از جمله آن می توان به طراحی معماری فناوری اطلاعات و هوشمند سازی این مجموعه با تلاش شبانه روزی همکاران حوزه فناوری اطلاعات اشاره کرد.
با هم افزایی مناسب در سطوح مختلف دستگاه های اجرایی، بانک ها و دست اندرکاران بخش تولید، می توان گره مشکلات واحدهای تولیدی بسیاری را باز کرد و واحدهای نیمه تمام و راکدی را که به دلایل کمبود نقدینگی یا مدیریت ناکارآمد از ادامه فعالیت باز مانده اند با حمایت های مالی و مشاوره ای و ایجاد تغییراتی در سبک مالکیت و مدیریت به چرخه تولید بازگرداند که از آن جمله می توان به احیاء شرکت پوشش اشاره کرد که با همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی در سطح قوای مقننه و مجریه به سرانجام رسید.
بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان تأمین‌اجتماعی شوشتر همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهور به استان خوزستان، با حضور دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حبیب‌پور امام جمعه شوشتر و سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی، به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی بین‌المللی صنایع مربوط به مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولوزی و ماشین‌آلات وابسته با حضور فعال بانک سامان در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.