دکتر «روحالله قاسمیان» گفت: مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با افکارسنجی مشتریان و تمرکز بر نیازمندی های مشتری میتواند منجر به تقویت بازاریابی و بهینهسازی طرحهای بانک شود.
معاون مالی و حسابداری بانک قرضالحسنه مهر ایران گفت: اگر مبالغ وامهای قرضالحسنه افزایش یابد، بانکهای قرضالحسنه میتوانند در توسعه تولید و اشتغال بیش از پیش نقشآفرینی کنند.
بانک سپه در دوماه نخست سال جاری در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ 17 هزار و 874 میلیارد و 527 میلیون ریال در قالب بیش از 13 هزار فقره تسهیلات در حوزههای قرضالحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزائی سازمانهای حمایتی و کمک ودیعه مسکن مستأجرین و بهسازی و نوسازی مسکن روستائی پرداخت کرده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از اقدامات مؤثر و مطلوب بانک آینده در راستای ارائه خدمات بانکی و اعتباری به جامعه بزرگ ایثارگری این استان، قدردانی کرد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون در رونمایی سامانه جامع حقوقی بانک و رونمایی ابتدایی سامانه مدیریت مبتنی بر ارزش اعلام داشت مدیریت بانکی به اهمیت حاکمیت داده ها و مبحث تصمیم گیری بر مبنای استفاده هوشمند از داده ها پی برده است.
یونس مظلومی معتقد است که اگرچه فعالیتهای روابط عمومی در صنعت بیمه، نقشی بسیار عمده و ارزشمند در افزایش ضریب نفوذ بیمه دارد، اما در این میان، عدم حمایت نهادهای حاکمیتی میتواند تاثیری بسیار مخرب در رشد این صنعت بر جای بگذارد. چرا که اگر رشد قیمت خدمات در صنعت بیمه، متناسب با تورم نباشد و به صورت دستوری پایین نگهداشته شود، این صنعت، ناگزیر از رشد متعادل بازخواهد ماند و تضعیف خواهد شد که این امر در نهایت به ضرر مردم و بیمهگذاران تمام خواهد شد.
مدیر عامل شرکت بیمه سامان، معتقداست که صنعت بیمه با تکیه بر توان بالای نمایندگان در حوزه بیمه های زندگی و سایر محصولات بیمه ای می تواند به رشد ضریب نفوذ بیمه در کشور کمک کند تا سهم خوبی در رشد اقتصاد کشور هم داشته باشد.
حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در آیین یکشنبه های نوآورانه و رونمایی از داشبورد رتبه بندی سنجش کارایی و درجه بندی نمایندگی های اعلام کرد : ارتقا ی سطح کیفی خدمت رسانی به مردم ، اهمیت بالایی برای ما دارد و همه تصمیمات و اهداف ما در این راستا برنامه ریزی شده است . از اینرو ساده سازی ، جمعآوری و تحلیل دادههای داشبورد های مدیریتی ، بخصوص داشبورد رتبه بندی نمایندگان اهمیت زیادی در تصمیم گیری برای تسهیل در ارائه خدمت رسانی به مردم دارد.
با تامین به موقع زیر ساخت ها و شتاب گرفتن حرکت بیمه ایران در توسعه ابزارهای فنآوری اطلاعات IT)) ، راه اندازی سامانه بیمه ایران من و تکمیل و تجهیز مرکز جامع پاسخگویی به ذینفعان و مشتریان (SRM)، ارائه خدمات دیجیتال به هم میهنان و بیمه گری هوشمند در شرکت سهامی بیمه ایران به دروازهای ورود به جهان شگفت انگیز هوش مصنوعی رسید.
عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران از برقراری امکان فوق العاده تماس تصویری و صوتی، با کیفیت ویژه برای حجاج سرزمین وحی در سال 1402 در پیامرسان «بله» خبر داد.
تندیس زرین هفتمین اجلاس سراسری «رضایتمندی مشتری» در قدردانی از عملکرد و پاسخگویی شایسته مرکز ارتباط با مشتریان بانک صادرات ایران (صدای سپهر) به این بانک اعطا و همزمان خدمات و محصولات نوین بانک از جمله چکنو (نخستین چک امن دیجیتال) برای کارآفرینان و فعالان اقتصادی عرضه شد.
در اختتامیه نمایشگاه کار که با شعار "دانشگاه تهران به گستردگی یک اکوسیستم" برگزار شد، شرکت بیمه معلم بر اساس امتیاز دانشجویان و شاخصهای ارزیابی مرکز توسعه مهارت و اشتغال دانشگاه تهران، به عنوان یکی از ۲۰ شرکت برتر و کارآفرین این نمایشگاه انتخاب و موفق به دریافت تندیس شد.