بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

همه ما به عنوان مدیر، کارفرما، پیمانکار، مالک و حتی کارشناس، فعالیت‌هایی را انجام می‌دهیم که کار و فعالیت ما ممکن است با خطرات و مسئولیت‌هایی همراه باشد که به سایر افراد، زیان جانی و حتی مالی وارد نماید. یکی از راهکارها برای جبران این خسارت‌ها، انتقال آن به شرکت‌های بیمه است. بیمه مسئولیت بیمه ملت، می‌تواند شما را از این خسارت‌های سنگین مصون کند و حامی شما در هنگام اتفاقات ناگواری باشد که به واسطه اهمال در مسئولیت هایتان برای دیگران رخ می‌دهد.
بانک ملی ایران در راستای اجرای "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" اعطای تسهیلات فرزندآوری را پرشتاب و به جد دنبال می کند به گونه ای که طی 12 ماه سال گذشته تعداد 136 هزار و 628 فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.
دکتر خورسندیان در سفر به استان گیلان اعلام داشت: تامین مالی هدفمند واحدهای تولیدی و مساعدت در اتمام، توسعه و احیای واحدهای تولیدی موجود و احداث واحدهای دانش بنیان و اشتغال زا کلید مهار تورم است.
مدیرکل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران درباره سرانه حق بیمه در سال جاری توضیحاتی ارائه کرد و گفت: پرداخت حق بیمه افراد باید به شکل سالیانه صورت گیرد؛ البته در حال بررسی راهکار پرداخت به شکل ماهانه هم هستیم تا برای پرداخت فشاری به خانواده‌ها وارد نشود.
اگر توافقنامه یا ابلاغیه ای شکل نگیرد چند احتمال شکل می گیرد یا رئیس بانک مرکزی امید به دوام مدیریت خود تا شهریور سال جاری را ندارد یا مدیر عامل بانک ها می گویند از این ستون به آن ستون فرجی است.
اعتماد مردم و مشتریان بانک صادرات ایران به «چکنو» این بانک به عنوان نخستین چک دیجیتال نظام بانکی، تعداد چک‌های صادر شده دیجیتال را به مرز 130 هزار فقره رساند.

بانک ملی ایران در راستای اجرای "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" اعطای تسهیلات فرزندآوری را پرشتاب و به جد دنبال می کند به گونه ای که طی 12 ماه سال گذشته تعداد 136 هزار و 628 فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.
در چهار هفته متوالی تزریق پول بانک مرکزی در بازار باز در مرز 80 همت قفل شده بود. در آخرین حراج فروردین ماه امسال اما این قفل شکسته شده و بیست همت بالاتر رفت. این موضوع در کنار رشد معاملات بازار شبانه خبر از کسری ادامه دار نهادهای مالی درهفته های اخیر دارد.
علی بسکابادی با اشاره به برگزاری جلسه شواری هماهنگی بانک‌های استان کرمان و مباحث مطرح شده گفت: از توجه و اقدامات دکتر علی رستمی و مجموعه ملی مس برای تأمین نقدینگی مورد نیاز صنایع استان کرمان تشکر ویژه بعمل آمد.
سقف فردی تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌های قرض‌الحسنه توسط بانک مرکزی از ۲ میلیارد ریال به ۳ میلیارد ریال افزایش یافت.
بازرس کل امور بانک‌ها و بیمه سازمان بازرسی کل کشور، در نامه‌ای به مدیران عامل بانک‌ها خواستار رفع مسدودی وجوه حساب‌های وکالتی متقاضیان طرح اولویت‌بندی خرید خودروارداتی و تولید داخل شد.