حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

دقایقی پیش زمین لرزه شهر گوریه را لرزاند.
قضات تابع کسی جز قانون نیستند و اگر دستگاه قضایی واقعی باشد نه رییس قوه و نه هیچ مقام دیگری نمی‌تواند و نمی‌باید به قاضی دستور دهد. قاضی تابع قانون و برداشت خودش از قانون است. ولی این برداشت می‌تواند درست یا نادرست باشد. اگر درست باشد که هیچ و اگر نادرست باشد یا ناشی از قصور است یا ناشی از تقصیر.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: جا دارد که به مناسبت اجرای موفق عملیات طوفان الاقصی به عنوان بزرگترین و موفق ترین عملیات‌های ضدصهیونیستی به دست رزمندگان مقاومت فلسطین و حماس قهرمان تبریک جانانه‌ای به ملت فلسطین و همه ملت‌های تحت ظلم صهیونیستی داشته باشیم.
سرپرست اداره‌کل پزشکی قانونی استان همدان گفت: طبق آخرین آمار طی شش ماهه نخست امسال ۳۶ نفر بر اثر سقوط از ارتفاع جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته است.
حکم اعدام مردی که به خواهرزن نوجوان خود تعرض کرده بود، در دیوان‌ عالی کشور مهر تأیید خورد و مرد شرور یک قدم به چوبه دار نزدیک‌تر شد.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: جامعه هدف قاچاقچیان موادمخدر نوجوانان و جوانان هستند و گذر از دوره بلوغ هم به گفته متخصصان، یکی از سخت‌ترین دوره‌های شخصیت هر فرد است.
مرد جوان که همسرش را که در یک مدرسه غیر انتفاعی سرایدار بوده، به قتل رسانده، در تازه‌ترین ادعای خود شنیدن صداهای عجیبی را که به او دستور قتل داده‌اند عامل این جنایت دانست.
مرد جوانی که همسرش را در یک مدرسه غیر انتفاعی به قتل رسانده است، ادعای عجیبی را درخصوص انگیزه‌اش برای قتل مطرح کرد.
عبدالحمید اسماعیل زهی در حالی درباره بی‌سابقه‌ترین عملیات مقاومت فلسطین علیه رژیم غاصب و هلاکت ۴۰۰ صهیونیست سکوت کرده که یک روز قبل، به همراه رژیم صهیونیستی‌، جایزه نوبل را به نرگس محمدی تبریک گفت.
رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: هدفی که امروز مرکز وکلای قوه قضاییه دنبال می کند، علمی سازی و نخبه سازی و کمک به جریانات تصمیم گیر مثل شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام است