حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس قوه قضائیه در اولین اجلاس جهادگران اقتصادی ایران تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی و سایر دستگاه‌های مربوطه، باید از مساعدت خود فعالان اقتصادی و تولیدی در امر برخورد با مفسدان و قاچاقچیان و عناصر سوءاستفاده‌گر، بهره بگیرند.
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدوم شدن دو نفر در پی ریزشی بخشی از یک منزل مسکونی فرسوده در رامهرمز خبر داد.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به جنایت‌های اخیر صهیونیست‌ها در غزه طی بیانیه‌ای اعلام کرد: آحاد کارکنان ارتش و خانواده آن‌ها نیز همانند میلیون‌ها مسلمان حق طلب جهان قلبشان برای پاسخگویی مقتدرانه به این جنایات می‌تپد و برای محاکمه جنایتکاران لحظه شماری می‌کنند.
یک وکیل خانواده خوب باید دارای ویژگی‌های مهمی باشد تا بتواند به بهترین شکل مشکلات و نیازهای مراجعه‌کنندگان خود در زمینه‌های حقوقی مرتبط با خانواده را حل و فصل کند. این ویژگی‌ها شامل داشتن دانش و تجربه کافی در زمینه حقوق خانواده، توانایی ارتباطات برقرارکردن صحیح با فراد و شناخت آگاهانه از مسائل روانی مرتبط با مسائل خانوادگی می‌شود.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقی که با استفاده از موتورسیکلت پلاک مخدوش اقدام به سرقت تلفن همراه مردم در محدوده ستارخان کرده بود، خبرداد.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زوگیری از دست‌کم ۱۰ تن از شهروندان در محدوده مرکزی پایتخت کرده بود، خبرداد.