حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: تصمیم جدیدی درباره تغییر مدت خدمت دوره ضرورت گرفته نشده است.
انفجار کپسول گاز یک نیسان، ساعت ۹:۴۰ دقیقه صبح امروز سه‌شنبه ۲۳ آبان‌ماه در CNG بلوار پایانه رشت جنب ترمینال (حوالی میدان گیل) با خسارت جانی و مالی همراه شده است.
کاهش میزان تصادفات خودرویی و مرگ و میر ناشی از آن هم به لحاظ عقلی و هم به حکم قانون یک ضرورت است. مهم‌تر اینکه نهاد معینی متولی اجرای سیاست‌های لازم برای تحقق این هدف است، ولی واقعیت این است که طی سه سال گذشته نه تنها از تعداد تصادفات و مرگ و میر ناشی از آن کم نشده، بلکه برعکس با رشد شتابانی در حال افزایش بوده است.
فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه مردی ۲۵ ساله در این شهرستان به علت اختلافات خانوادگی عموی خود را با خودرو زیر گرفت، گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت توسط ماموران پاسگاه لیالستان دستگیر شد.
هسته اصلی شبکه جعل مدارک تحصیلی را که مورد اتهام بیش از ۱۱۷ مورد کلاهبرداری بود، در غرب استان تهران با همکاری نهادهای امنیتی و قضایی شناسایی و متلاشی شد.
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی بابل از برخورد وحشتناک یک دستگاه کامیون با خودروی مزدا در کنارگذر جنوبی و جان باختن سه سرنشین خودرو وانت مزدا در این شهرستان خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری در دیدار با  رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه بر نقش بسزای مرکز وکلا در خدمت رسانی، جلوگیری از اطاله دادرسی، احقاق حق و اجرای عدالت در محاکم تأکید کرد.