حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

با گسترش استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی، جرایم رایانه ای نیز به یکی از مهم ترین مسائل حقوقی تبدیل شده است. در چنین شرایطی، داشتن یک وکیل جرایم رایانه ای با تجربه و متخصص می تواند نقش مهمی در احقاق حقوق افراد آسیب دیده از این جرایم داشته باشد.
فرمانده کل انتظامی از دولت خواست هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی را داشته باشد تا این افزایش جریمه‌ها سبب کاهش تصادفات به‌ویژه تصادفات فوتی شود.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس باید بر ماموریت‌های دستگاه‌های دیگر نظارت داشته باشد تا نتیجه آن کاهش تصادفات باشد، اما در واقعیت پلیس بار دستگاه‌های دیگر را به دوش کشیده و در راستای کاهش تصادفات اقدام کرده است.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به تشکیل پرونده‌ای با عنوان مجرمانه اخلال عمده در نظام اقتصادی از طریق تشکیل شرکت هرمی در دادسرای اصفهان گفت: تعداد شکات این پرونده ۱۱۴۴ نفر و مبلغی که از ایشان کلاهبرداری شده بیش از ۹۰۷ میلیارد ریال بوده است.
سخنگوی قوه قضاییه: متهم با تودیع وثیقه آزاد است

آخرین وضعیت پرونده توماج صالحی

نشست خبری مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه، امروز سه‌شنبه (۳۰ آبان ۱۴۰۲) با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار شد.

درحالی که از اخبار برخی رسانه به نظر می‌رسید آزاده صمدی در فرودگاه متوجه ممنوع الخروجی شده است، اما مدیر عامل خبرگزاری میزان می‌گوید: ممنوع‌الخروجی از پیش به آزاده صمدی اطلاع داده شده بود.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به تشریح ترفندهای کلاهبرداران در خرید از فروشندگان پرداخت و گفت: به منظور پیشگیری از هر گونه وقوع جرایم احتمالی باید نسبت به احراز هویت سفارش دهندگان و خریداران با تطبیق کد ملی و شماره حساب آنها اقدام شود.
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف یک کیلو و 415 گرم مواد مخدر بلعیده شده توسط قاچاقچیان مواد افیونی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.