حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

بدون تردید آحاد مردم اعم از تحصیلکرده و... حداقل توقعی که از مطبوعات دارند واگو کردن ایرادات و مشــکلات حاکم در بدنه حاکمیت اســت حال چنانچه ابتدایی ترین اصول و قواعد لازم الرعایه در وضع قوانین نســبت به چنین اشخاصی نادیده گرفته شود نتیجه ای جز برآورده نشدن توقع جامعه نخواهد داشت.
توماج صالحی پس از برخی اظهارنظرهای کذب و بدون سند که در فضای مجازی منتشر کرد به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بازداشت شد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در محلات جنوب تهران ۵ نفر از اراذل و اوباش متواری و سابقه دار جنوب تهران دستگیر شدند.
سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره همکاری نکردن این سازمان در تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان گفت: در زمینه نحوه ارسال اطلاعات از قوه قضاییه کسب تکلیف کردیم که براین اساس مرکز آمار و فناوری اطلاعات اعلام کرد که مطابق قوانین موخر اطلاعات باید ارائه شود.
دادستان تهران گفت:. اگرچه در این راستا تاکنون اقدامات زیادی صورت گرفته، اما خروجی آن موثر نبوده است. از این رو ضرورت دارد دستگاه‌های متولی، با هم افزایی و عزم جدی نسبت به ساماندهی کودکان کار اقدام کنند.
متهم اصلی پرونده خانه وحشت که به اتهام ربودن و تجاوز به ۳ زن محکوم به اعدام شده بود پس از محاکمه به اتهام قتل یک زن نیز به قصاص محکوم شد.
گم شدن یک دانش‌آموز مبتلا به اوتیسم که از ۷ آبان، پس از تعطیلی از مدرسه به خانه بازنگشته، ماجرای عجیبی است چراکه دو بار توسط کلانتری‌ها دستگیر و به مراکز غربالگری اعتیاد فرستاده می‌شود و بی‌حمایت رها می‌شود.