حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی و رئیس حوزه ریاست دیوان عالی کشور:

امروز شاهد تشکیل بسیج، این نهاد امنیت‌ساز در کشورهای عراق سوریه و یمن هستیم

بختیاری ضمن اشاره به این نکته که بموجب تعالیم دینی و اسناد بین المللی و وجدان بشری ظلم و تجاوز به حقوق دیگران پذیرفتنی نیست و امری قبیح تلقی می‌گردد، گفت: مقابله با ظلم و تجاوز به حقوق دیگران امری ضروری و اجتناب ناپذیر و خواسته انسانهای تحت ستم می‌باشد.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری رئیس دیوان عالی کشور، در معیت رئیس محترم قوه قضائیه و برخی از اعضای شورای عالی قضایی از آخرین دستاورد‌های نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو بازدید نمود.
کارشناس مبارزه با مفاسد اقتصادی ضمن انتقاد به بی‌تفاوتی نسبت به ۹۹۰ هزارمیلیارد تومان حجم قاچاق کالا در کشور اعلام کرد: متاسفانه اظهارات مسئولین نسبت به مبارزه با قاچاق کالا تنها به شعار خلاصه شده است.
فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ۳۲ قلم شیء تاریخی متعلق به هزاره اول و دوم قبل از میلاد و دوره اسلامی از قاچاقچیان مسلح در تهران کشف و ضبط شد.

مدیر کل بحران استان هرمزگان گفت: «شدت بارش باران روز گذشته به قدری بود که سیل بند کشاورزی روستای زهری کار را خراب کرد و باعث شد تا سراسر روستا دچار آبگرفتگی شود.»
رئیس پلیس راهور کشور از پیشنهاد معاونت حقوقی این پلیس به دولت برای فروشی کردن پلاک‌های رند خودرو که در اختیار پلیس است، خبر داد.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران-نوشهر از وقوع حریق در سطح اراضی جنگلی «ویسر» کجور خبر داد و گفت: علاوه‌ بر کجور، آتش‌سوزی در جنگل‌های روستای «بالاس» به دلیل وزش باد شعله‌ور شد.
مرد جوانی که به دستور پسرخاله‌اش همسر او را به قتل رسانده بود، در اعترافات خود گفت: حتی اگر ۵ میلیون تومان می‌داد، باز هم نقشه او را اجرا می‌کردم.
واکنش دبیر ستاد امر به معروف به حضور حجاب‌بان ها:

مگر کار خیر مجوز می‌خواهد؟/ اگر این کار فرهنگی نیست، پس چه کاری فرهنگی است؟

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر نسبت به حوادث و حواشی پیش آمده برای آمران به معروف و ناهیان از منکر واکنش نشان داد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر دستور الهی، قرآنی، شرعی و قانونی است. وقتی این‌گونه است، صحبت درباره مجوز داشتن یا نداشتن چه معنایی دارد.