حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرمانده انتظامی زاهدان از سرقت مسلحانه به بانک سپه شعبه خیابان ۲۰ متری مصلی زاهدان توسط راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت مسلح به سلاح کلاشینکف و کمری خبر داد.
شعبه ۵۵ دادگاه حقوقی روابط بین‌الملل دادگستری تهران اعلام کرد: دولت آمریکا و ۴۱ شخص حقیقی و حقوقی دیگر در آمریکا به دلیل جنایات صورت گرفته در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به پرداخت ۴۹ میلیارد و ۷۷۰ میلیون دلار محکوم شدند.
رئیس پلیس فتا استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که عامل راه‌اندازى صفحه فیشنگ با ترفند خرید شارژ تلفن همراه ارزان قیمت بود، خبر داد.
یک منبع نزدیک به دولت یازدهم و دوازدهم گفت: از قوه قضائیه تقاضا داریم پرونده فساد واردات چای را در محضر ملت منتشر کند تا حقایق برای مردم روشن شود.
همزمان با چهل‌ودومین سالگرد تأسیس دیوان عدالت اداری صورت گرفت؛

حضور رئیس قوه قضاییه در دیوان عدالت اداری و بازدید از شعب مختلف آن

رئیس قوه قضاییه گفت:اهتمام نسبت به رعایت حقوق مردم، مقوله‌ای بسیار مهم و خطیر است؛ بر همین اساس، نهادی تحت عنوان دیوان عدالت اداری در قالب نظام جمهوری اسلامی تأسیس شده است تا مبادا به واسطه مقرره‌ای یا مواجهه‌ای، خدای ناکرده حقی از مردم توسط مأمورین یا واحد‌های حکومتی تضییع گردد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه ۵ رنگ طلایی، نقره‌ای، سفید، نارنجی و قرمز برای رنگبندی گواهینامه‌ها در نظر گرفته شده است، جزئیات رنگبندی گواهینامه‌های رانندگی را تشریح کرد.
مرکز رسانه قوه قضاییه ضمن تایید بازداشت مدیرعامل یکی از پلتفرم‌های ایرانی به دلیل عدم توجه به احضار قضایی، اعلام کرد: در حال حاضر و پس از تفهیم اتهام متهم با قرار وثیقه آزاد است.