حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی و با ترفند صدور کارت پایان خدمت اقدام به کلاهبرداری از شهروندی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
دادستان شهرستان رباط‌کریم در خصوص ابعاد تخلفات شرکت عمران تصریح کرد: ابعاد تخلفات این افراد و شرکت عمران، گسترده و در برخی موارد در سطح کلان است که نیاز به انجام تحقیقات تکمیلی است.
پدر مقتول، گفت: مدتی قبل دخترم با مرد جوانی عقد کرد اما به خاطر اختلافاتی که داشتند از هم جدا شدند؛ بعد از آن، یک خانه مجردی گرفت و زندگی می‌کرد تا اینکه به ما گفت با مردی در فضای مجازی آشنا شده و به دروغ گفت که قصد ازدواج با او را دارد و من با ضربات چاقو دخترم را به قتل رساندم.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه:

از بین بردن بستر فساد در صدر درخواست‌های مردم است

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه کاهش میزان فساد، در صدر درخواست‌های مردم است، گفت: باید ببینیم در راستای احقاق این حق مردم چقدر تاثیرگذاریم.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری در خصوص ارجاع پرونده‌­ها به کارشناس و اعلام نظر آنان در تسریع رسیدگی و اتقان آراء به منظور ایجاد رویه واحد قضایی در محاکم، بخشنامه‌ای خطاب به رؤسای کل دادگستری‌ استان ها صادر کرد.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت که با توجه به دستور رئیس قوه قضائیه در کمتر از دو ماه پس از وقوع قتل مرحوم مهرجویی و همسر وی، کیفرخواست چهار متهم پرونده صادر و جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان البرز ارجاع شد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: پس از ۲ سال تلاش بی وقفه و انجام تحقیقات گسترده پلیسی، ۱۵ نفر از عاملان قتل یک نوجوان ۱۷ ساله که در منطقه محمد شهر کرج به قتل رسیده بود، شناسایی و دستگیر شدند.
اعضای بدن نوجوان نیشابوری اهدا شد:

اعضای بدن نیما به 7 بیمار زندگی دوباره بخشید

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: اهدای اعضای نوجوان مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی هفت بیمار نیازمند به عضو شد.
حسین عاشوری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس با اشاره به کشته شدن ۲ نفر در این حادثه گفت: انفجار مذکور با خسارات فراوانی همراه است.
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: پس از دستگیری قاتل جوان میبدی در کمتر ۱۵ ساعت، کیفر خواست متهم اصلی نیز قبل از برگزاری مراسم هفتمِ مقتول صادر شد.
رئیس قوه قضائیه گفت: در این سفر یک روزه با کمک مردم و مسؤولان نسبت به حل مشکلاتی که مرتبط با قوه قضاییه است، اقدام خواهد شد.
فرمانده انتظامی زاهدان از سرقت مسلحانه به بانک سپه شعبه خیابان ۲۰ متری مصلی زاهدان توسط راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت مسلح به سلاح کلاشینکف و کمری خبر داد.