حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

به بهانه دهمین سالگرد دستگیری دلالی که پول کلان شرکت نفت را پس نداده و محکوم به اعدام شده؛

باید مشخص شود چه کسی پشت بابک زنجانی بود/ 2/7 میلیارد دلار الان کجاست؟

امروز دهمین سالگرد بازداشت بابک زنجانی در ۹ دی ۱۳۹۲ است.  جوانی گمنام که در وضعیت تحریمی دوران احمدی‌نژاد واسطه فروش نفت ایران با ادعای ارتباط با برخی بانک های خارج از تحریم شد ولی به جای آن که پول شرکت ملی نفت ایران را مسترد کند با آن دست به تجارت های کلان و پول شویی زد.
رئیس مرکز اورژانس استان تهران با اشاره به افزایش ماموریت های اورژانس از مسمومیت ۷۸ نفر در حوادث انتشار گاز منواکسید کربن در هفته گذشته خبر داد.
بعد از گذشت یک سال از ناکامی آشوب‌گران، جنجال‌آفرینان وقایع سال گذشته در حال افشاگری علیه یکدیگر هستند که آخرین مورد آن مربوط به خانواده نیکا شاکرمی است.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه حضور مردم در حماسه ۹ دی با بصیرت همراه بود؛ تصریح نمود: بصیرت ویژگی بارز حماسه ۹ دی است. بصیرت عنصر ضروری در ولایتمداری است.
جانشین فرمانده فراجا خواستار بازنگری قانونی در برخی از مجازات‌های مربوط به سارقان شد و گفت: در حوزه سرقت مردم دغدغه جدی دارند. در این خصوص هم هماهنگی خوبی با دستگاه قضایی برای چگونگی مهار و کنترل سارقان داشتیم.
درگیری چهار مرد افغانستانی با دو هم ولایتی شان، موجب قتل یکی از آنها شد.
پلیس اعلام کرده که سرنخ‌ها نشان می‌دهد که قاتل فردی آشنا است؛ کسی که منطقه محل زندگی ما و خانواده مرا به خوبی می‌شناخته و می‌دانسته که چه زمانی نقشه‌اش را اجرا کند.
دادستان عمومی و انقلاب بهبهان گفت: با دستور قضایی، ۱۷ نفر از اتباع بیگانه که به‌صورت غیرمجاز وارد کشور شده بودند، دستگیر و اقدامات قانونی لازم در خصوص آنان انجام شد.