حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: کلاهبردارانی که اقدام به فروش میوه با قیمت پایین‌تر از بازار می‌کردند با کپی از کارت های اعتباری شکات سوء استفاده می کردند.
بختیاری رئیس دفتر ریاست دیوان عالی کشور و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) دادستانی کل و دیوان عالی کشور به منظور بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی  پیامی صادر نمود.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: این فرهنگ نیست بلکه این اقدامی غیرقانونی است و باید نفرات مجرم تحت تعقیب قرار گیرند. معاونت اجتماعی می‌بایست نسبت به بدعت تیراندازی در مراسم عزا و عروسی واکنش اجتماعی گسترده‌ای داشته باشد.
با نظر کارگروه تخصصی قضات شعب مواد مخدر دیوان عالی کشور، قسمت اخیر تبصره یک ماده هشت قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر حکم خاصی است که همچنان به قوت خود باقی بوده و بند ت ماده 45 الحاقی به این تبصره تسری نداشته و تغییری در آن ایجاد نکرده است.
رامیان- زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۳ ریشتر رامیان در استان گلستان را لرزاند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد:

گسترش همکاری پلیس امنیت اقتصادی با سازمان بورس

سردار حسین رحیمی گفت: امروز بازار سرمایه به سمت اعتماد آفرینی در حال حرکت است و پلیس امنیت اقتصادی نیز در کنار سازمان بورس برای حفاظت از سرمایه‌های مردم فعالیت می‌کند.
حجت الاسلام موحدی گفت: مجازات جاسوسان مرتبط با سرویس اطلاعاتی اسرائیل که تحت هدایت افسران سرویس موساد مرتکب اقدامات گسترده‌ای علیه امنیت کشور شده بودند نشان دهنده این است که امنیت کشور و مردم خط قرمز نظام است و قوه قضاییه در برخورد با خائنین به کشور و ملت و همچنین اخلالگران در امنیت هیچ اغماضی ندارد.
اکثریت قضات شعب خانواده دیوان عالی کشور به اتفاق آراء در جلسه کارگروه تخصصی، دعاوی مطرح شده زوجه علیه وراث زوج متوفی را در صلاحیت دادگاه خانواده دانستند.
هکرهایی که پیش از این اطلاعات کاربران «تپسی» را هک کرده بودند مدعی شدند که اطلاعات بیش از ۲۰ میلیون کاربر پلتفرم سفارش غذای آنلاین «اسنپ ‌فود» را هک کرده‌اند.
به بهانه دهمین سالگرد دستگیری دلالی که پول کلان شرکت نفت را پس نداده و محکوم به اعدام شده؛

باید مشخص شود چه کسی پشت بابک زنجانی بود/ 2/7 میلیارد دلار الان کجاست؟

امروز دهمین سالگرد بازداشت بابک زنجانی در ۹ دی ۱۳۹۲ است.  جوانی گمنام که در وضعیت تحریمی دوران احمدی‌نژاد واسطه فروش نفت ایران با ادعای ارتباط با برخی بانک های خارج از تحریم شد ولی به جای آن که پول شرکت ملی نفت ایران را مسترد کند با آن دست به تجارت های کلان و پول شویی زد.