حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ضمن تشکر از خدمات بی شائبه تمامی همکاران بالاخص بانوان گفت: تعهد کاری، تکریم ارباب رجوع و رعایت ضوابط شرعی و موازین اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهید.
رییس پژوهشگاه قوه قضاییه گفت: در شرایط کنونی اولویت ما حفظ احترام به جنین است و سقط های قانونی برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت خبر داد و گفت: این پروژه از بزرگراه امام علی(ع) که پر ترافیک‌ترین و پر تصادف است، آغاز می‌شود.

سخنگوی قوه قضائیه در رابطه با آخرین وضعیت پرونده چای دبش اظهار کرد: این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و بازپرس از مبادی ذی ربط پاسخ و اطلاعاتی گرفته است.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: در عصر حاضر ارائه خدمات قضایی و دسترسی به عدالت برای همه شهروندان جز از طریق ارتقاء سامانه های قضایی امکان پذیر نیست و در این میان می توان از ظرفیت سکوهای دیجیتال در ایجاد تحول قضایی بهره برد.
فرمانده انتظامی کل کشور ابراز داشت: مسئله دوربین البسه در قانون آمده و باید اجرا شود، پلیس هم از این موضوع استقبال می‌کند و امیدواریم از سال ۱۴۰۳ بودجه کافی در اختیار پلیس قرار بگیرد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بخش دشمن زیاری ممسنی گفت: در این حادثه دانش‌آموزان مصدوم، برای درمان با آمبولانس به بیمارستان ممسنی منتقل شدند.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد؛

رسیدگی به 3 پرونده کلان لبنیات به صورت ویژه

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: نظارت ناکافی باعث شده که واحدهای تولیدی به خود اجازه دهند هر طور دلشان می‌خواهد قیمت‌ گذاری کنند و وقتی به سراغ دستگاهی می‌رویم که وظیفه نظارت دارد می‌گوید قیمت‌گذاری تابع عرضه و تقاضا است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: مأموران اقدام به بازرسی از این انبار کردند که در جریان آن مشخص شد این انبار کالا در سامانه انبار‌ها ثبت نشده است. همچنین مأموران با مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی شامل انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، چراغ قوه، لوازم التحریر خارجی و... مواجه شدند.
نفرت از ساختار و حکومت ایجاد می‌شود. اگر حکومت چنین رفتاری را می‌پسندد و قبول دارد که متهم را چنانکه مجرم هم باشد برخلاف قانون اذیت کند، بحثی نمی‌ماند، زیرا آگاهانه تصمیم به تولید نفرت گرفته است، ولی اگر موافق این رفتار نیست، باید بداند که کارشناسان پرونده‌ها برحسب انگیزه‌های شخصی هیچ تعهدی به ساختار ندارند و از این طریق در حال تولید نفرت علیه حکومت هستند.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: کانون آتش سوزی طبقه پنجم این مجتمع پنج طبقه بود که ساکنان این طبقه به سرعت به بیرون منتقل شدند و عملیات مهار آتش انجام شد.
به تازگی یک منبع آگاه درباره آخرین وضعیت پرونده امیرحسین مقصودلو ضمن بیان اتهامات، گفت: پرونده وی در مرحله بازپرسی است.