حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: سارقی که حین سرقت اقدام به قتل یکی از سوژه‌های خود در شهرستان چهارباغ کرده بود، دستگیر شد.
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با تلاش بی وقفه مجموعه قضایی استان رای پرونده قتل نوجوان میبدی در کمتر از ۴۰ روز از تاریخ ارجاع توسط شعبه اول دادگاه کیفری یک استان صادر شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: از روز جاری (۲۷ دی ماه) نخستین جلسه دادگاه علنی چهار متهم پرونده مرحوم مهرجویی و همسر وی در دادگاه کیفری یک استان البرز آغاز شد.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به اهتمام دیوان عالی کشور در احیای موقوفه مرحوم دکتر افشین و ساخت بیمارستان،  هماهنگی هر چه بیشتر فی مابین شهرداری، وزارت بهداشت، سازمان اوقاف و امور خیریه  و دیوان عالی کشور را خواستار شد.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه استقلال قاضی منافاتی با مشورت ندارد، گفت:  قضات دیوان عالی کشور که از نخبگان دستگاه قضایی هستند در مورد پرونده های مهم اقتصادی، امنیتی و ملی که آثار و تبعات اجتماعی و سیاسی به همراه دارد، قبل از اینکه پرونده منتهی به صدور رأی شود، اصل مشورت را مد نظر داشته باشند.
یک نوجوان ۱۶ ساله‌ که با ارسال پیامک و فیلم‌های مبتذل برای دختری ۸ ساله بزرگ‌ترها را به جان هم انداخته بود، در جنجال وحشتناکی که به راه انداخت باعث تیراندازی و نزاعی خونبار شد.
طبق اعلام معاون قضایی دیوان عالی کشور در امور هیأت عمومی، با نظر اکثریت قضات حاضر در جلسه هیأت عمومی، دادگاه‌های انقلاب اسلامی، مرجع صالح برای رسیدگی به جرائم اخلال در نظام اقتصادی تشخیص داده شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وقوع حریق گسترده در انبار شرکت زمزم گفت: به علت بی‌احتیاطی کارگران در گرمایش، این حریق اتفاق افتاد و ۳ هزار پالت چوبی دچار حریق شد.