حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

دادستان تهران اعلام کرد: با اجرای مصالحه بین بانک ملی و بزه دیدگان پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه و پرداخت مطالبات مالباختگان این سرقت و انجام تحقیقات قضایی، کیفرخواست پرونده صادر و جهت صدور حکم مقتضی به دادگاه ارسال شد.
مسئول آتش نشانی چاف و چمخاله با بیان اینکه غروب امروز پنج باب مغازه در چمخاله طعمه حریق شد، گفت: آتش نشانان ۶ ایستگاه آتش نشانی، این آتش سوزی را مهار کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با پراید، از جان باختن پنج نفر در این حادثه خبر داد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس از دستگیری فردی خبر داد که برادر خود را با انگیزه اختلافات خانوادگی در شهرستان شیراز به قتل رسانده بود.
در پی روند رسیدگی به یک پرونده با اتهامات امنیتی علیه ۲ متهم که به همراه وکلای خود در دادگاه انقلاب تهران حضور داشتند یکی از متهمان که زندانی نبوده و از منزل خود به مقصد دادگاه آمده بود، در صحن دادگاه حالش به‌هم خورد و متاسفانه با وجود تلاش‌های صورت گرفته فوت کرد.
رییس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به کاهش ۲.۵ درصدی سرقت‌های مهم در کشور، اظهار داشت: طی ۷ ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش سرقت و همچنین افزایش کشفیات در حوزه مأموریت‌های پلیس آگاهی بوده‌ایم.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: بنا بر صراحت قانون، دیوان عالی کشور به عنوان عالی ترین مجموعه قضایی در دستگاه عدلیه وظیفه خطیر و ذاتی نظارت بر کلیه محاکم را دارد و از دو بخش شعب دیوان عالی و دادسرای در معیت دیوان که دادستانی کل کشور می باشد تشکیل شده است ؛ این دو مجموعه نمی توانند از هم جدا باشند و باید در معیت یکدیگر ارتقا پیدا کنند
روشنگری برای مردم اوجب واجبات است اما برای خانواده شهدا و مجاهدین و مستضعفین که میراث داران این سرزمین اند حق این است که حرف دل شان با سعه صدر بیشتری شنیده و اگر خدای نکرده گلایه و شبهه ایست برطرف شود.
کارشناسان فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: براثر واژگونی خودروی پراید در محور فیض‌آباد به بجستان ۴ نفر مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داد.
اکبر گلپا (اکبر گلپایگانی) خواننده پیشکسوت کشور ساعاتی قبل در سن ۸۹ سالگی درگذشت.