حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد که فرمانده انتظامی این استان ، برای علت تیراندازی جنون آمیز سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ به سمت یکی از مامورین درحال گشت دستور ویژه صادرکرده است .
رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با بیان اینکه تمام تلاش این دو ساله مرکز بر حول و محور مردم‌سازی بوده است، گفت: وکیل و کارشناس بیرونی‌ترین و مردمی‌ترین لایه قوه قضاییه است و دسترسی به آنها در هر ساعت از شبانه‌روز به‌ راحتی اتفاق می‌افتد.
دانستن اصول و نکته هایی درباره اینکه بعد از برق گرفتگی چه کنیم، بسیار مهم و حائز اهمیت است، مثلا وقتی سطح پوستتان براثر فلش زدن دچار سوختگی بسیار جزئی می شود. بهترین کار استفاده از پمادهای سوختگی است. دقت کنید که برق گرفتگی در حالت شدید می تواند باعث مرگ شود.
مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه از ریزش ماسه دیواره بخش شمالی ایستگاه ابن سینا خط دو متروی این کلان‌شهر خبر داد و گفت: بر اساس پروتکل‌ها و استانداردهای ایمنی ترافیک خیابان ابن سینا محدود و اقدامات ایمنی در ایستگاه انجام شده است.
دو متهم صبح یکشنبه به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند. راز قتل با اعتراف متهمان فاش و انگیزه جنایت مشخص شد.