حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

هشتمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر صبح سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ با حضور سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت و سعید عمرانی، معاون دادستان کل کشور برگزار شد. در حاشیه این مراسم سومین مرحله از رزمایش همدلی مومنانه در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ انجام شد.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش نسبت به پیام هایی که در شبکه شاد برای برخی اولیاء ارسال و در آن خواسته شده وجهی برای تایید اکانت شاد پرداخت شود، هشدار داد و خواست که خانواده ها به هیچ عنوان توجهی به این گونه پیام ها نداشته باشند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف لباس عروس آغشته به مواد مخدر قبل از ارسال به اروپا خبر داد.

رئیس پلیس فتا ناجا گفت: افرادی که با راه اندازی سایت‌های شرط‌بندی و تبلیغ آن در کانال‌های تلگرامی جوانان و نوجوانان را فریب می دادند توسط پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از دستگیری یک باند قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: این باند سه عضو داشت که اقدام به استفاده از مواد روانگردان در ترکیبات شکلات کرده و آن را به فروش می‌رساندند که دستگیر شدند. در بررسی‌هایی که ما انجام دادیم معلوم شد، شکلات، روانگردان مخدر جدیدی نبوده و صرفا شکل آن تغییر کرده بود.
خانواده چهار نفره ای که در منزل مسکونی خود بر اثر نشت گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شده بودند، با کمک به موقع آتش نشانان و پرسنل اورژانس از مرگ حتمی نجات یافتند.