حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رییس پلیس فتا استان کرمان گفت: استفاده از اپلیکیشن شاد برای دانش آموزان رایگان است و به روز رسانی آن با پرداخت هزینه، شگرد جدید کلاهبرداران سایبری است.

مدیرکل منابع طبیعی کردستان  در گفت وگو با پرسون:

کاهش 50 درصدی حریق در عرصه های طبیعی کردستان/ کاشت 850 هزار اصله نهال صنوبر

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: آمار حریق ها در عرصه های طبیعی و جنگلی استان کردستان در سالجاری 187 مورد بوده است که نسبت  به دوره مشابه سال گذشته 50 درصد کاهش را نشان می دهد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در آیین معارفه معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان، پیگیری بیانات و مطالبات اخیر رهبری در مراسم روز درختکاری درباره گرانی بازار را مأموریت و اولویت کاری معاونت نظارت و بازرسی امور تولیدی عنوان کرد و از معاون جدید این حوزه و بازرسی های امور «صمت» و «جهاد کشاورزی» خواست که این موضوع را با جدیت دنبال کند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران در نشستی با ادارات آب و فاضلاب استان تهران‌، توزیع برق استان تهران و شرکت گاز استان تهران که با موضوع اتخاذ تدابیر پیشگیری از سرقت در پوشش مأمورین آب، برق و گاز بر پیشگیری از جرائم و تخلفات این حوزه و همچنین اطلاع رسانی برای عموم شهروندان برای آگاهی عمومی آنان تاکید کرد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: یکی از چهره‌های سرشناس عرصه موسیقی کشور با اهدای مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی ۱۲ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و مالی را فراهم کرد.

حجت کرمانی، وکیل خانم نازنین زاغری ضمن اعلام آزادی وی از تعیین وقت برای ادامه رسیدگی به پرونده دوم خانم زاغری خبر داد.
مرد جوان که در اقدامی هولناک پدر و نامادری‌اش را مقابل چشم برادرانش به قتل رسانده بود پس از ۱۰ سال در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.
هنگامی که خصوصی ترین مشکلات زندگی‌ام‌ را از زبان «خان» رمال شنیدم، شگفت زده شدم، به گونه ای که فریب خوردم و اعتمادم جلب شد. باور کردم که او به علوم ماوراءالطبیعه مسلط است و می تواند با ابطال سحر و جادو، مشکلاتم را حل کند.
نخستین جلسه رسیدگی به پرونده اتهامی خواننده رپ در حالی در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد که به‌ دلیل طولانی شدن رسیدگی ادامه محاکمه به جلسه آینده موکول شد.