حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان:

آتش سوزی در انبار روغن مهار شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از مهار آتش سوزی در انبار روغن خبر داد و گفت: این اتش سوزی پس از 3 ساعت مهار شد.
سردار حمید خروش از افزایش میزان رضایتمندی مردم و کاهش شکایت های مردمی از عملکرد پلیس پایتخت در تعطیلات نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
هنوز نخستین ماه سال به پایان نرسیده که دو محیط‌بان کشور؛ مهدی مجلل و میکاییل هاشمی به دست متجاوزان به طبیعت کشور کشته شدند. هر سال چند محیط‌بان، جنگل‌بان، یا همیار محیط زیست جان خود را به همین ترتیب از دست می‌دهند.
متهم گفت غیر از سرقت از دو راننده زن جوان، خودروی برلیانسی را نیز به همین شیوه در شهرستان شهریار سرقت کرده است.
صبح امروز در یک حرکت زیبا از پلیس راهور تهران بزرگ که در جریان آن شهروندی که دچار تخلف شده بود و کلاه ایمنی نداشت، پلیس راهور از او خواست تا در طرح موتور یار کنار او بایستد و به موتور سواران که دچار تخلف می شوند، تذکر دهد.
‌یکی از مسائل اجتماعی و فرهنگی مرتبط با اپیدمی کرونا که در تمام جهان به‌صورت کم‌و‌بیش خودنمایی می‌کند، موضوع انگ یا بدنامی اجتماعی(استیگما) است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرونده کلینیک سینا همچنان مفتوح و در حال طی شدن مراحل قانونی است، سهم هر یک از مقصران در بروز این حادثه را تشریح کرد.
در حالی که پلیس آگاهی استان زنجان اعلام کرد دومین عامل شهادت محیط بانان زنجانی دستگیر شده است، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در پیامی خواستار رسیدگی فوری به این پرونده شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت اعلام کرد: روز گذشته با تلاش مأمورین و با استفاده از اصل غافلگیری و سرعت عمل این شبکه منهدم و حدود ۷۰ میلیارد ریال انواع قطعات و دستگاه‌های قاچاق از آنها توقیف و ۷ نفر متهم دستگیر شده و تحقیقات تکمیلی نیز ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: شخصی که با در دست داشتن یک چک جعلی به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال قصد وصل آن را داشت با تیزهوشی کارمند بانک و لو رفتن ماجرا از رسیدن به نقشه‌اش باز ماند.