حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

بنابر اظهارات فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، یک‌ دستگاه خودروی سواری پراید حامل اشیا تاریخی در حومه منطقه هنام از توابع شهرستان سلسله توقیف شد.
​ یک مقام مسئول در رابطه با مسافران ایستاده در پرواز آبادان-مشهد گفت: روز مشکل فنی برای هواپیمای اصلی، سبب شد تا هواپیمای کوچکتری جایگزین هواپیمای اصلی شود.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری پزشک قلابی و کشف کلاهبرداری چند میلیونی از افراد بیماردر این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد با فریب افراد و دریافت وجه قابل توجهی داروهای بر پایه مواد غیر خوراکی تجویز کرده است که حال بیماران تا سرحد مرگ وخیم می‌شد.

معاون اورژانس استان زنجان خبر داد:

مصدومیت 12 نفر در تصادف زنجیره‌ای

معاون اورژانس استان زنجان از مصدومیت 12 نفر بر اثر برخورد چهار دستگاه خودرو با یکدیگر در محور قدیم زنجان - قزوین، خبر داد.
رئیس پلیس فتای استان زنجان خبر داد:

انتقام و هتک حیثیت توسط خواستگار ناکام

رئیس پلیس فتای استان زنجان از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت در فضای مجازی تلگرام و اینستاگرام خبر داد.
پلیس در رم فردی را بازداشت خانگی کرده که به گفته آنها به یک مهاجم از طریق وب تاریک (دارک وب) پول داده تا به دوست دختر سابقش آسیب برساند.
علی‌رغم وعده دادستان کل کشور؛

کلاب‌ هاوس روی اپراتورهای موبایل فیلتر شد

از شب گذشته (۱۹ فرودین) دسترسی به شبکه اجتماعی کلاب‌ هاوس از طریق همراه اول امکان پذیر نبود و از نیمه‌های شب نیز (۲۰ فرورین) کاربران ایرانسل امکان دسترسی به این شبکه اجتماعی بر پایه صوت را ندارند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان از سقوط مرگبار یکی از مربیان چتربازی در شهرستان گرمسار خبرداد و گفت: بازنشدن چتر هنگام پرش از ارتفاع، مرگ در دم این فرد را رقم زد.

یک منبع آگاه از صدور کیفرخواست برای بازپرس دادسرای بابل در پرونده بدرفتاری با محمد حسن کریمی (سرباز بابلی) خبر داد

فاطمه زرین آمیزی گفت: امکان برگزاری آزمون در تمامی شهرها وجود ندارد و داوطلبان در صورت نبود ظرفیت کافی برای برگزاری آزمون در شهر مبدا داوطلب به شهر دیگری منتقل شود. البته این انتقال خارج از استان انجام نمی‌شود.
در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه کشتی ایرانی ساویز سه‌شنبه هفدهم فروردین در دریای سرخ دچار سانحه شد برخی یافته ها نشان از گشت زنی بالگرد تاشناس پیش از آسیب دیدن این کشتی را دارد.
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و رئیس کمیته انتقال محکومان جمهوری اسلامی گفت: ۴۵ محکوم ایرانی به دنبال سفر اخیر رئیس قوه قضاییه و وزیر دادگستری به عراق و رایزنی با مقامات قضایی این کشور از عراق به ایران منتقل شدند.