متهمان اخلال در نظم بخش اورژانس بیمارستان شهید رجایی بازداشت شدند

معاون دادستان قزوین و دبیر کارگروه صیانت از حقوق عامه در حوزه بهداشت و سلامت از بازداشت متهمان اخلال در نظم بخش اورژانس بیمارستان شهید رجایی قزوین خبر داد.

تصویر متهمان اخلال در نظم بخش اورژانس بیمارستان شهید رجایی بازداشت شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، رحمان درویش حداد در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری میان افراد و انتقال فردی مصدوم به بخش اورژانس بیمارستان شهید رجایی قزوین، برخی از بستگان و دوستان فرد موصوف نیز در این مرکز درمانی حاضر می‌شوند.

وی افزود: این افراد اصرار به حضور در بخش اورژانس را داشته که نگهبان بخش به خاطر کنترل نظم مجموعه از ورود این افراد جلوگیری می‌کند و این افراد با ایجاد درگیری، نگهبان را مورد ضرب و شتم قرار داده و وارد بخش اورژانس می‌شوند.

این مقام قضائی استان در ادامه بیان داشت: این افراد با ورود به بخش با ایجاد رعب و وحشت به سمت کادر درمان حمله ور شده و برخی تجهیزات بیمارستانی را نیز تخریب نموده و با همین اقدامات فعالیت اورژانس را به کلی مختل می‌نمایند.

معاون دادستان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: پس از دریافت گزارشات در این خصوص دستورات قضائی لازم سریعاً صادر شد و متهمان علی رغم ترک بیمارستان شناسایی و بازداشت شدند و برای آنها پرونده قضائی تشکیل شد.

480616