حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

پدر بخت گشایی ایران در روزهای کرونایی از این فرصت استفاده کرده و برای تور انداختن طعمه‌هایش در اینستاگرام فضایی مهیا کرد تا زنان و دختران را از این طریق اغفال کند.
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای بر توجه عموم مردم به ویژه صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی به رعایت و اجرای برخی موارد در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
رئیس پلیس پایتخت در حاشیه اجرای طرح رعد ۴۳؛

دستگیری ۱۲۷ نفر معتاد متجاهر

سردار رحیمی گفت: ۴ قبضه سلاح جنگی و ۲۷ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط گردید.۱۲۷ نفر معتاد متجاهر دستگیر شد.
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از شناسایی و برخورد با تولید کنندگان و انتشار دهندگان کلیپ هایی با عنوان «دوربین مخفی جنجالی در فضای مجازی و به خصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام» که بدون اخذ مجوزهای قانونی اقدام می کنند، در کارگروه ویژه پلیس فتا خبر داد.

تذکر باقرزاده درباره اهانت مامور به جانباز بابلسری؛

برخورد جدی با نیروی خاطی/ ناجا عذرخواهی کند

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی، خواستار عذرخواهی «ناجا» از برخورد نادرست مامور نیروی انتظامی با جانباز قطع نخاعی شد.
این زمین لرزه ساعت پنج و ۳۶ دقیقه و ۴۳ ثانیه بامداد امروز در طول جغرافیایی ۴۷.۵۴۴ و عرض جغرافیایی ۳۲.۶۷۷ و در عمق هشت کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

هر چند که نام ریحانه پارسا و رفتارهای عجیب وی در دنیای واقعی و مجازی، همواره با حاشیه، شایعه و انتقاد فراوان همراه بوده است و همین امر موجبات آن را فراهم آورده است که کسی دیگر رفتارها، حرف‌ ها و ادعاهای وی را جدی نگیرد، اما از آن جایی که حتی چوپان دروغگو نیز ممکن است گاهی راست بگوید، بهتر است حداقل در مورد ادعای اخیر وی در مورد مورد تعرض قرار گرفتن، بی اعتنا رد نشویم. چرا که در صورت صحت داشتن ادعای وی (هر چند که تردید فراوان در مورد آن وجود دارد)، این موضوع باید مورد بررسی قرار بگیرد.
سازمان قطار شهری تبریز و حومه روز سه شنبه اعلام کرد که انتشار حجم بالایی از کف سفیدرنگ در خیابان آخونی (قره آغاج) این شهر در شب گذشته ناشی از تزریق فوم پیش از عملیات حفاری در محل بوده است.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز از غرق شدن یک مرد ۵۵ ساله در رودخانه کرج خبر داد.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی تاخیر در اجرای تصمیمات کرونایی که موجب خسارت و تلفات بیشتر شده، باشند، گفت: جان انسان‌ها و کسب و کار مردم بسیار مهم است؛ باید زمان‌شناسی وجود داشته باشد.
اقدام یک شرکت هواپیمایی و رعایت‌نکردن مصوبات ستاد ملی کرونا از مصادیق تهدید علیه بهداشت عمومی است و دراین‌باره باید دادستانی و مراجع ذی‌ربط از جمله وزارت بهداشت، سازمان هواپیمایی کشوری و هریک از شهروندان اعلام جرم کنند و شرکت هواپیمایی متخلف را اعمال قانون و تحت تعقیب کیفری قرار دهند.