حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با تلاش مأموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی یک نفر اراذل و اوباش سابقه دار ملقب به خرس دستگیر شد.
فرمانده انتظامی سردشت از کشف انبار احتکار لوازم و تجهیزات آبیاری به ارزش پنج میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
پرونده قتل نوزادی که به دست پدر خشن کشته شده است، در حالی در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی می‌شود که مادر مقتول برای همسرش درخواست اشد مجازات کرده است.
سرهنگ جعفری در گفتگو با پرسون خبر داد؛

دستگیری حمله کننده به گشت پلیس/ تیراندازی متهم به مامور

سرهنگ جعفری گفت: فردی که قصد کشتن مامور پلیس واحد گشت با سلاح گرم را داشت؛ که واحد گشت با اصل غافل گیری و مهارت هایی که آموزش دیده بوده اقدام به اجرای طرح مهار و موفق به دستگیری وی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۸۵ رأس گوسفند زنده قاچاق از استان اصفهان به خارج از کشور در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.
جانشین فرمانده انتظامی مراغه گفت: اعضای باند کلاهبرداری اسکیمری با پنج فقره کلاهبرداری به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان در این شهرستان دستگیر شدند.
سخنگوی اورژانس کشور از وقوع آتش سوزی در یک کارگاه مبل سازی در پردیس خبر داد و گفت: در این حادثه شش نفر جان باختند و سه نفر مصدوم شد.
مدیر توزیع برق جنوب شهرستان کرج اعلام کرد که ۲۵ دستگاه ارز دیجیتال غیرمجاز در محمدشهر کرج شناسایی و جمع آوری شد.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: محموله مهمات جنگی در مرز خوزستان با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و ضبط شد.
پس از انتشار ویدئویی ساختگی از درگیری میان یک جوان و مردی با لباس روحانیت و دستگیری عوامل آن، رییس پلیس پایتخت با اعلام جزئیاتی جدید از پرونده اعلام کرد که بازیگران این فیلم به دنبال پناهندگی بوده‌اند.

سرهنگ ضرغام آذین در گفتگو با پرسون خبر داد؛

دستگیری باند سرقت لوازم آسانسور ساختمان های نوساز

شیوه و شگرد این سارقان بدین گونه بود که یک نفر به عنوان نقاش وارد ساختمان می شد و ۲ نفر دیگر به ساختمان وارد می شدند و دینام و بردهای آسانسور را باز می کردند و و بعد از پایان کار هر ۳ نفر از ساختمان خارج می شدند.