حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سردار رحیمی گفت: برای تجمعات مردمی، توقع این است که مجوزهای لازم را بگیرند و بسیاری از  تجمعات فاقد مجوز است‌ اما در جایی که مردم مالباخته هستند، خود ما در کنار مردم  و حامی آنها هستیم. شکل رفتار ما مدارا و دوستانه است.
فرمانده انتظامی یزد گفت: ۲۴۳ کیلوگرم تریاک از ۲ دستگاه خودروی عبوری در این استان کشف و سه متهم در این ارتباط دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:

گسترش طرح موتور یار در پایتخت

سرهنگ علی همه خانی از استقبال خوب شهروندان از طرح موتور یار و افزایش نقاط اجرای این طرح از 60 نقطه به 200 محل و تقاطع در سطح شهر تهران خبر داد.
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: 1.8 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش 450 میلیون ریال در بانه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی داورزن در تشریح جزییات جدید از دستگیری و اعتراف کودک آزار حامی تیم استقلال گفت: اعترافات اولیه متهم حاکی از آن بود که کلیپ تهیه شده مربوط به کودک ۱۲ ساله حامی تیم فوتبال استقلال، مربوط به تابستان ۱۳۹۹ بوده و بنا بر اظهار متهم ،چند ساعت قبل از دستگیری برای سرگرمی و جلب توجه در صفحه اینستاگرام منتشر کرده است.
رییس پلیس راه استان همدان گفت: برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه موتورسیکلت در جاده روستایی هیزج -احمدآباد قهاوند از توابع شهرستان همدان سه کشته برجا گذاشت.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم پنیر قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرستان قصرشیرین و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
یادداشت میهمان؛

جامعه و شیوع زشتی ها

یادداشت/ این موضوع هنوز در جامعه ما به درستی تبیین نشده است که انسان همانگونه که گرسنه می شود و مجبور به سد جوع می‌گردد یا تشنه می‌شود و به دنبال آب راه می‌افتد، نیاز جنسی هم دارد.

سرهنگ کنجوریان در توصیه به شهروندان گفت: تا وصول وجه نقد به حساب خود، به صرف اینکه پیامکی از طرف خریدار نشان داده می شود اعتماد نکنند.
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت توانیر گفت: هموطنان می‌توانند با معرفی مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارزها تا ۲۰ میلیون تومان جایزه دریافت کنند.