حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب گفت: یک چوپان ۳۱ ساله از اهالی روستای "یولقون‌آغاج " از توابع این شهرستان بر اثر اصابت صاعقه در ارتفاعات جان خود را از دست داد.
رئیس پلیس راه استان همدان خبر داد:

فوت راننده تراکتور بر اثر واژگونی

رئیس پلیس راه استان همدان از فوت راننده تراکتور بر اثر واژگونی خبر داد و گفت: واژگونی تراکتور در مسیر روستایی «اقچلو» از توابع شهرستان کبودراهنگ، سبب مرگ راننده جوان این وسیله نقلیه کشاورزی شد.
این روزها و با اعلام محدودیت های شبانه که از چندماه پیش اجرایی شده، عده ای از شهروندان اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو برای عبور و مرور در ساعات طرح محدودیت تردد کرونایی می کنند غافل از اینکه طبق قانون، حکم حبس از شش ماه تا 1 سال را به جان می خرند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف ۴۶ دستگاه کولر قاچاق و فاقد مدارک گمرکی به ارزش ۸ میلیارد ریال و دستگیری ۳ زورگیر فراری در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.
مشایخ گفت: سردفتران و دفتریارانی که استعفا بدهند تا شصت سالگی از مستمری محروم می شوند و سردفتران و دفتریاران منفصل تحت پوشش بیمه کانون سردفتران قرار نمی گیرند.
جسد مرد سالخورده پس از ۱۰ روز در زیرزمین خانه‌اش پیدا شد. پلیس جنایی پایتخت در جست‌وجوی فرد یا افرادی است که با ورود به خانه گدای میلیاردر در شرق تهران او را خفه کرده و پول و اموالش را دزدیده و متواری شدند.
فرمانده نیروی انتظامی در دیدارصمیمی با فرزندان شهدای عرصه های دفاع مقدس،مدافعان حریم وحرم و دانشمندان هسته ای در ستاد نیروی انتظامی گفت: از فرهنگ، سیره و منش شهدا فاصله نگیریم زیرا ترویج فرهنگ رفتاری و اجتماعی و سیاسی شهدا راه نجات جامعه از آسیب های اجتماعی است .