سردار رادان:

کار فرهنگی برای دختران نباید فقط برای روز دختر باشد

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به در پیش بودن روز دختر کار کردن مستمر بر روی اعتقادات جامعه به ویژه دختران را ضروری دانست و گفت: کار فرهنگی برای دختران جامعه هزینه نیست بلکه درآمد و سرمایه گذاری است و برای این کار هم نباید به روز دختر اکتفا کرد بلکه باید کار فرهنگی بلندمدت انجام شود.
تصویر کار فرهنگی برای دختران نباید فقط برای روز دختر باشد

به گزارش سایت خبری پرسون، فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به در پیش بودن روز دختر کار کردن مستمر بر روی اعتقادات جامعه به ویژه دختران را ضروری دانست و گفت: کار فرهنگی برای دختران جامعه هزینه نیست بلکه درآمد و سرمایه گذاری است و برای این کار هم نباید به روز دختر اکتفا کرد بلکه باید کار فرهنگی بلندمدت انجام شود.

سردار احمدرضا رادان در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب آستان حضرت فاطمه معصومه(س) انجام شد، با اشاره به شهادت مظلومانه آیت‌الله سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی عمر با برکت خود را صرف وحدت در استان سیستان و بلوچستان کرد و در مدت کوتاهی مرجع حل اختلافات در آن استان شدند.

وی با اشاره به نگاه عمیق علمی آیت‌الله سلیمانی افزود: در عین جایگاه علمی بالایی که داشتند با اقشار مختلف جامعه به راحتی ارتباط می‌گرفتند و در میان مردم هم از محبوبیت برخوردار بودند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به در پیش بودن روز دختر، کار کردن بر روی اعتقادات جامعه به ویژه دختران را ضروری دانست و گفت: کار فرهنگی برای دختران جامعه هزینه نیست بلکه درآمد و سرمایه گذاری است و برای این کار هم نباید به روز دختر اکتفا کرد بلکه باید کار فرهنگی بلندمدت انجام شود.

منبع: انتخاب

482894

مطالب مرتبط