قتل همسایه به خاطر پول شارژ / در جنوب تهران رخ داد

مرد جوان بعد از درگیری با همسایه خود به خاطر پول شارژ ساختمان و سر و صدای آنها به کام مرگ فرو رفت و پرونده قتل او نزد بازپرس جنایی گشوده شد.
تصویر قتل همسایه به خاطر پول شارژ / در جنوب تهران رخ داد

به گزارش سایت خبری پرسون، بعد از ظهر جمعه 26 خرداد امسال مرد 30 ساله با جراحت در قفسه سینه به یکی از بیمارستان های جنوب شهر تهران مراجعه کرد اما ساعتی بعد به دلیل شدت جراحت وارد شده جان خود را از دست داد.

به این ترتیب رسیدگی به موضوع در دستور کار محمدجواد شفیعی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت و این در حالی بود که همراه متوفی در اولین تحقیقات اعلام کرد که ساعتی قبل از حادثه او با یکی از همسایگان محل زندگی شان درگیری داشته است.

تحقیقات از همسایگان خانه مقتول واقع در محله بریانک آغاز شد و مشخص شد که مقتول که با همسر خود در طبقه اول ساختمان ساکن بودند و از مدتی قبل با همسایه طبقه بالایی خود بر سر مسائلی چون پرداخت شارژ ساختمان و سر و صدا درگیری داشته و چند بار جر و بحث کرده بودند.

همسایه ها در جریان تحقیقات اذعان داشتند که روز حادثه در ساعتی قبل از انتقال مقتول به بیمارستان باز هم سر و صدای درگیری متوفی را با همسایه خود شنیدند.

یکی از همسایه ها گفت:«درگیری این بار دو همسایه مان به خاطر اعتراض همسایه پایینی به سر و صدای همسایه بالایی بود.متوفی می گفت که همسایه بالایی خانه را برای خودش و خواهرش اجاره کرده و شارژ 2 نفر را پرداخت می کند اما 2 خواهر دیگرش همیشه در این خانه ساکن هستند و در واقع 4 نفری زندگی می کنند.او می گفت همسایه باید شارژ 4 نفر را بدهد و همچنین به سر و صدای آنها اعتراض داشت.روز حادثه وقتی با هم بحثشان شد، داخل پاگرد ساختمان بحث آنها بالا گرفت.من هم به راهرو رفتم و در یک لحظه دیدم که همسایه بالایی با جسمی ضربه ای به قفسه سینه متوفی زد اما حرکت او به حدی سریع بود که درست متوجه نشدم آن شی ء چه چیزی بود.شاید چاقو بود.»

همسر مقتول نیز در تحقیقات گفته بود که وقتی او به خانه آمد گفت حالش خوب نیست و نیم ساعت بعد در حالی که حالش وخیم شده بود به بیمارستان منتقل شد و روی قفسه سینه اش هم جراحتی ایجاد شده بود.که خونریزی این زخم در نهایت سبب مرگ مرد جوان شد.

به این ترتیب بازپرس جنایی دستور بازداشت مرد همسایه به نام وحید 25 ساله را صادر کرد و او با تلاش ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به سرعت شناسایی و دستگیر شد.

متهم در برخورد ابتدایی با پلیس منکر وارد کردن هر گونه ضربه ای به همسایه خود شده و گفت:«روز حادثه باز هم با همسایه مان بحثم شد.چند ماهی می شد که خانه را اجاره کرده بودیم و او بی جهت با من درگیر می شد.روز حادثه خیلی عصبانی بودم اما نه چاقویی داشتم و نه هیچ جسم برنده دیگری در دستم بود.من به متوفی ضربه ای وارد نکردم و زمانی که او در حال رفتن به آپارتمان خود بود حال مساعدی داشت.نمی دانم بعد از آن چه اتفاقی برایش افتاد که موجل مرگ او شد.»

بنا بر این گزارش متهم پرونده تحت اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد و رسیدگی به پرونده تا روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا در جریان کار شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران قرار دارد.

489914