حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرمانده انتظامی استان کرمان خبر از درگیری ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ شهرستان بم با کاروان موتوری اشرار در دشت سمسور شهرستان فهرج داد و گفت: طی این درگیری دو شرور مسلح کشته و دو قبضه سلاح کشف شد.
زن 25 ساله که با تلاش کادر درمانی و شوک های الکتریکی از مرگ حتمی نجات یافته بود، پس از اعتراف به یک ماجرای وحشتناک که او را تا مرز خودکشی رسانده بود، درباره سرگذشت خودش به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری سناباد مشهد گفت: وقتی در کلاس سوم راهنمایی ترک تحصیل کردم، جوان 26 ساله ای به خواستگاری ام آمد که بنگاه املاک داشت.
واکنشی ابلهانه به یک خیانت عاشقانه؛

اجیر شدن یک قاتل برای کشتن مرد خائن

زن جوان که فکر می‌کرد همسرش به او خیانت می‌کند با پرداخت 200 میلیون تومان مردی را اجیر کرد تا شوهرش را بکشد.
علی بیت اللهی با نگاهی به سانحه پالایشگاه نفت تهران بررسی کرده است؛

معضلات اصلی در مدیریت بحران آتش در کشور

عصر روز چهارشنبه 12 خرداد 1400 براساس گزارش های منابع رسمی، محدوده مخازن پسماندهای  پالایشگاهی نفت جنوب تهران، دچار حریق شد که در خصوص دلایل آن اظهار نظرهای گوناگونی صورت گرفته است، در این یادداشت با توجه به تلاش شایان تحسین مجموعه پرسنل آتش نشانی شهرداری تهران، که یاد ایثارگری های آتش نشانان فداکار در آتش سوزی پلاسکو را در اذهان زنده کرد.
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت حماسه یوم الله ۱۵ خرداد در کشور اجرایی می‌شود، عنوان کرد: آنچه که به عنوان تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده این است که جرایمی که خودرو‌ها داشتند اگر مربوط به سال ۹۹ به قبل بوده به اصل خود برگشته است.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد:

تصادف خودروی مسروقه، پس از سرقت

رئیس پلیس راهور استان اصفهان اعلام کرد: یک خودروی مسروقه‌ صبح امروز بر اثر برخورد با نیوجرسی‌های کناری بزرگراه شهید همت به شدت آسیب دید و راننده خاطی با وجود آسیب دیدگی شدید از صحنه حادثه متواری شد.
فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد:

رهایی زنی که توسط نامزدش گروگان گرفته شده بود

یک زن 32 ساله که به دلیل اختلافات از سوی نامزد سابقش گروگان و با سلاح گرم تهدید شده بود با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز، در کمتر از ۵ ساعت نجات یافت.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف افزون‌ بر یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر خبر داد و گفت: در این عملیات یک سوداگر مرگ به هلاکت رسید.
بیش از چهارماه از درگیری یک نماینده مجلس با سرباز راهور گذشته و گرچه تاکنون خبری از برخورد با این فرد منتشر نشده، اما آخرین پیگیری‌ها حاکی از این است که رسیدگی به این پرونده ادامه داشته و این نماینده درسه مورد مجرم شناخته شده است.