حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از مرگ پدر و پسری که در حال کارکردن در یک انبار قالیشویی دچار برق گرفتگی شدند خبر داد.
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در فرآیند رصد و کنترل افراد شرور و قاچاقچیان سلاح در شهرستان هویزه، سرکرده یک باند قاچاق سلاح دستگیر شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری پسر ۲۲ ساله‌ای خبر داد که با ادعای اینکه تبعه خارجی است از زنان و دختران سرقت و کلاهبرداری می‌کرد.

فرمانده انتظامی کرمان جیرفت از درگیری شبانه پلیس این شهرستان با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و گفت: در این عملیات ۲۵۰کیلو تریاک کشف و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری و انهدام باند سارقان زورگیر جوان خبر داد و گفت: این سارقان تحت عنوان مسافرکش از مسافران در محدوده غرب تهران با چاقو و ایجاد رعب و وحشت سرقت می کردند که پس از دستگیری به بیش از 10 فقره سرقت بدین شیوه معترف شدند.
خبرگزاری «آناتولی» نیز به نقل از «شعلان الکاملی» از نیروهای پلیس دیالی در این خصوص گزارش داد که این انفجار به دو دکل یاد شده خسارت‌ زیادی وارد کرده و برق یک سوم استان دیالی قطع شده است.
رئیس پلیس  امنیت اقتصادی  تهران بزرگ  از دستگیری 2 نفر و کشف بیش از 1400 دستگاه تبلت قاچاق، خبر داد و گفت:  کارشناسان ارزش ریالی  قاچاق شده را 100 میلیارد ریال اعلام کرده اند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان:

قاتل محیط‌بانان در یک قدمی چوبه‌دار قرار گرفتند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان از در آستانه قصاص بودن قاتل شهیدان مهدی مجلل و مکائیل هاشمی محیط بانان زنجانی با حکم صادره از سوی قاضی پرونده خبر داد.
سرهنگ طرحانی در گفتگو با پرسون؛

سارقان شرور شرق تهران دستگیر شدند

سرهنگ طرحانی از دستگیری ۲ سارق شرور شرق تهران که اقدام به سرقت با سلاح سرد از جوانی کرده بودند، خبرداد.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان، از مشاهده یک حلقه مار سمی و خطرناک در یکی از منازل مسکونی شهر زنجان، خبر داد.