حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سردار کریمی گفت: قرص های لاغری با برند gloria که در اماکن مختلف خرید و فروش میشد، کشف و ضبط گردید.
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت:‌ فردی که مدعی دسترسی و فروش سوالات کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ در فضای سایبری بود، شناسایی و دستگیر شد.
بنا بر اطلاع مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با وقوع حریق در پاساژ علاءالدین عوامل آتش نشانی و راهور در محل حضور پیدا کردند.
سرهنگ گودرزی به پرسون خبر داد:

کشف ۱۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق

سرهنگ ولی پور گودرزی گفت: ارزش ریالی اموال کشف شده ۱۵0 میلیارد ریال است؛ در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس 110 تماس بگیرند.
سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری با حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری، خانواده شهیدان جانفشانی منطقه دولت آباد و مصیب بیگ نشین منطقه باقرشهر دیدار و گفتگو کردند.
خانواده شیخی ۲۰ روزی است که به سوگ نشسته‌اند. به سوگ دختری که قرار بود تا پنج روز دیگر لباس سپید عروس به تن کند و به خانه بخت برود. اما مرگ شد هدیه گلاله شیخی عروس سقزی. کیومرث نفس را از عروس کردستان گرفت و جسدش را به آتش کشید.

دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شایعاتی در خصوص ریاست شما بر قوه قضاییه مطرح شده است؛ این شایعات چقدر صحت دارد؟ گفت: فعلاً همه اینها شایعه است.

یزدانی شورای رباط قره بیل درباره سقوط هلی کوپتر اموزشی گفت:
این هلی کوپتر ک از بجنورد به شاهرود، شاهرود به کلاله و کلاله به بجنورد مسیر را طی کرده بود هنگام برگشت ازکلاله به سمت بجنورد در جاده رباط قره بیل سقوط میکند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی خبر داد؛

مهار آتش سوزی در منطقه جنگلی پیرداود ورزقان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: آتش سوزی در منطقه جنگلی «پیر داود» شهرستان ورزقان با تلاش شبانه‌روزی همه نیروهای انسانی حاضر در محل مهار شد.
فرماندار شهرستان دیواندره در گفت وگو با پرسون:

خودروی حمل صندوق رای واژگون شد

فرماندار دیواندره از واژگون شدن خودروی ویژه حمل صندوق رای و کشته شدن یکی از عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در این شهرستان خبر داد.