حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس جمعیت هلال احمر سلماس گفت: یک مرد ۴۵ ساله اهل روستای خورخورا این شهرستان بر اثر برخورد صاعقه جان باخت.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان می‌گوید: علت نزاع خیابانی چند دختر در بلوار حمزه شهر کرمان طی چند شب گذشته «شیطنتی کوچک در رانندگی» بود.
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای؛ رئیس قوه قضائیه گفت: حل تمامی مشکلات به تنهایی وظیفه قوه قضائیه نیست و امیدواریم بتوانیم مشکلات این استان را که شایسته خدمت است، با هم حل و فصل کنیم.

رییس اداره پنجم پلیس آگاهی گفت: کارآگاهان موفق به دستگیری باند ۵ نفره دیگری شدند که تحت عنوان مامور ناجا و با داشتن تجهیزات پلیس اعم از بیسیم، شوکر، اسپری اشک آور اقدام به سوار کردن خانم نمودند و ایشان را به حومه تهران منتقل کردند و طلاجات و گوشی تلفن همراه وی را ربودند.
سرقت کابل های برق، علت خاموشی های اخیر منطقه ۱۸؛

دستگیری سارقان کابل های فشار قوی در تهران

رییس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس افزود: دو سارق کابل فشار قوی که با چاقو و سیم چین کابل ها را می بریدند دستگیر شدند. این سارقان، اداره برق را  کلافه کرده بودند؛ قطع برق هر روزه این منطقه  ناشی از برش کابل برق توسط این دو سارق بود.
فرمانده انتظامی استان:

قاتل فراری در یزد به دام افتاد

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری قاتلی که پس از ارتکاب قتل در استان فارس به استان یزد متواری شده بود،خبر داد.
براساس قانون رسیدگی به دارایی مسئولان در آغاز هر دوره خدمتی، مسئولان موظفند لیستی از اموال خود، همسر و فرزندان‌شان را اعلام کنند و در پایان یک دوره خدمت مجدداً این لیست اعلام می‌شود، سپس این لیست مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مشخص شود اموال مسئولان به ناحق افزایش پیدا نکرده باشد یعنی ناشی از سوء استفاده از مقام، موقعیت و امکاناتی که در اختیارشان بوده، نباشد. ساز و کار این روند در آیین‌نامه اجرایی قانون پیش‌بینی شده است.
رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: اعضای یک باند سه نفره متشکل از دو مرد و یک زن، با گوشی و سیم کارت‌های سرقتی، تاکسی اینترنتی کرایه کرده و در مسیر تردد با تهدید سلاح سرد، اقدام به سرقت از راننده خودرو می‌کردند.
​کارت‌ شرکت در آزمون‌ وکالت سال ۱۳۹۹ از فردا سه‌شنبه ۲۲ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش قرار خواهد گرفت.