حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

یک روانشناس بیان کرد: باید به کودکان آموزش داده شود که هر نوع مشکلی را به والدین انتقال دهند. زیرا گاهی بحث زورگویی‌های جنسی و تهدید مطرح می‌شود و کودک به دلیل ترس مجبور به سکوت و یا دادن حق سکوت برای جلوگیری از افشای یک موضوع می‌شود.
در حوادث مربوط به بارش شدید باران در ایالت ماهاراشترا هند دستکم ۴۲ نفر کشته شده‌اند که ۳۶ نفر از آنها در حادثه رانش زمین در منطقه ساحلی رایگاد جان خود را از دست دادند.
دادستان اصفهان از انجام مصاحبه روانشناختی با دختران نوجوان حاضر در کلیپ قدرت نمایی با سلاح سرد خبر داد و افزود: آن‌ها با اخذ تعهدات لازم به طی دوره‌های آموزشی و تربیتی هدایت شدند.

هشدار فرمانده ناجا به متجاوزان حریم امنیت:

اجازه نمی‌دهیم عده‌ای فرصت طلب فضا را نا امن کنند

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وقایع اخیر در استان خوزستان تاکید کرد: مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند و ما هم اجازه نمی‌دهیم عده‌ای فرصت طلب فضا را نا امن و موج سواری کنند.

سرهنگ رنجبر توصیه ای به شهروندان کرد و گفت: خلوتی معابر باعث افزایش سرعت برخی خودروها می شود؛ رانندگان سرعت خودروی خود را بالا نبرند.
مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد که علت تامه تصادف اتوبوس مسافران در محور هراز عدم توجه راننده به جلو و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی او بوده که در این زمینه راننده مادام‌العمر ممنوع الخدمات خواهد شد و با شرکت حمل‌ونقلی مورد نظر به دلیل تخلفات متعدد در این سفر برخورد جدی خواهد شد.