حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس کل دادگستری البرز با اشاره به حادثه سرقت با استفاده از سلاح در اتوبان تهران-کرج و بازتاب آن در فضای مجازی، متذکر شد: متهمان با دستورات قاطع قضایی و تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی استان بازداشت شدند.
در جریان سقوط خودرو نیسان به دره در شهرستان‌های آزادشهر و رامیان دو نفر کشته شدند.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: مرد ۳۴ ساله‌ ساوجی حین تعمیر کولر منزل دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.
علی بهادری‌جهرمی، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه با انتشار توئیتی توصیه کرد؛ پذیرفته‌‌شدگان مرحله اول آزمون وکالت سال 99 مرکز وکلای قوه قضائیه فعلاً در آزمون وکالت 1400 ثبت‌نام نکنند.
صبح امروز دومین مرحله از طرح رعد شهرستان ری با حضور سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت و سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در محل کلانتری کهریزک برگزار گردید.
مسئول سازمان‌های مردم نهاد قوه قضاییه در گفتگو با پرسون:

پیامد اجرایی شدن سند تحول قضایی؛ کاهش بسترهای فساد و تسریع در خدمت‌‎رسانی

با اجرایی شدن و نهادینه شدن این سند بخش عمده‌ای از معضلات و مشکلاتی که همواره دستگاه قضا با آن دست و پنجه نرم می‌کند، مرتفع می‌شود. نکته مهم و محوری سند تحول قضایی این است که برنامه‌ها و راهکارها در این سند براساس نیازها و مشکلات دستگاه قضا تدوین شده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

انهدام یک باند مسلح قاچاق موادمخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس با منهدم کردن یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی، ۴ سوداگر مرگ را دستگیر و ۳۴۳ کیلو مواد مخدر را در شمال استان کشف کردند.