حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اعلام کرد:

نشست دوجانبه روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران و روسیه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا بر ضرورت ارتقاء تعاملات و همکاری‌های دو جانبه به منظور تبادل سریع اطلاعات بین پلیس‌های تخصصی جمهوری اسلامی ایران و روسیه، تاکید کرد.
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی خبر داد:

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مرداد ماه سال ۱۴۰۰

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ می‌بایست در محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.
رئیس قوه قضاییه از مردم خوزستان خواست تا اجازه ندهند دشمنان از مطالبات به حق آن‌ها سوءاستفاده کنند و در عین حال به دادستان حوزه قضائی مربوطه مأموریت داد مواردی که منجر به آسیب دیدن یا کشته شدن افراد شده با جدیت و فوریت پیگیری و با عوامل این اقدامات برخورد کند تا موضوع برای همگان روشن شود.
شنیده ها حاکی است با دستگیری فردی که در پرونده «محسن لرستانی» (خواننده) شریک جرم بوده، اتهام افساد فی الارض از این خواننده برداشته شده و او به پنج سال حبس محکوم شده است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان خبر داد:

مرگ 4 نفر در جاده سنندج ـ سقز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان از وقوع دو حادثه رانندگی در محور سنندج – سقز و جان باختن چهار نفر و مصدوم شدن چهار نفر دیگر خبرداد.
ناپدید شدن زن جوان پاس پلیس را وسط کشید، تحقیقات ادامه یافت تا اینکه ارتباط مفقود شدن این زن با لباس دست دوم روشن شد.

فرماندار بافت با اشاره به سیل عصر روز گذشته منطقه کیسکان این شهرستان گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده پیش‌بینی می‌شود پنج نفر در جریان عبور سیل مفقود شده باشند که از این تعداد پیکر بی جان ۲ نفر صبح امروز پیدا شد.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرسون:

ارائه خدمات برخط در قوه قضائیه در راستای حمایت از مردم است

ماهیت اجرای این طرح حمایت از مردم است چرا که ممکن است گاهی اوقات برخی از افراد توانایی پرداخت هزینه برای موضوعاتی که می‌خواهند پیگیری کنند را نداشته باشند. البته این هزینه با هزینه‌های دادرسی متفاوت است اما هزینه‌های خدمات در زمینه فناوری IT می‌تواند ارزان یا رایگان باشد.