حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سرهنگ محمود خلجی گفت: فردی در یک حلقه چاه در یکی از باغهای شهر نیم ور محلات سقوط کرد که با اطلاع مرکز فوریت های پلیس 110 بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری13 نیم ور این شهرستان و دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز بخشنامه‌ای صادر کرد مبنی بر تأیید برگ سبز به عنوان سند مالکیت و ساعاتی بعد، در قالب مصاحبه معاون امور اسناد، محتوای بخشنامه خود را تکذیب و در عین حال اظهار کرد: برگ سبز مبین احراز، بررسی و طی تشریفات قانونی مصرحه است.
رئیس قوه قضائیه گفت: امروز کسانی به نام دفاع از حقوق زن بیشترین ضربه را به زنان می‌زنند که جایگاه زنان را تنزل داده و کم‌ارزش می‌کنند و بعد با اسامی مختلف و از تریبون‌های گوناگون مدعی دفاع از زنان می‌شوند.
حاج رشید بریمانی مداح بنام مازندرانی دارفانی را وداع گفت.
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران از غرق شدن ۳۶ نفر در ساعات اجرای طرح و ۲۶ نفر خارج از ساعات اجرای طرح در دریای مازندران خبر داد.
مسئولین و متولیان قضایی، انتظامی و امنیتی کشور برای تامین نظم و امنیت و آرامش جامعه، عموما مقابله و پیشگیری تحرکات و خنثی ساختن اهداف شوم و مذبوحانه مجرمین، سارقین و هنجارشکنان را بر هر امری مقدم می شمارند.
سرهنگ جلیلیان در حاشیه اجرای طرح رعد؛

کشف ۱۱ میلیارد کالای قاچاق در شهرستان ری

سرهنگ جلیلیان گفت: با اجرای چهارمین مرحله طرح رعد شهرستان ری موفق به کشف ۱۱ میلیارد تومان اموال مکشوفه شدیم.
دختر ۱۸ ساله ای که به دلیل اختلاف با پدرش او را به قتل رسانده بود، توسط پلیس آگاهی البرز شناسایی و دستگیر شد.
وکیل حمید صفت با اشاره به برگزاری دادگاه موکل خود گفت: دادگاه با توجه به تردید موجود در نظریه کمیسیون پزشکی قانونی، مجدداً درباره علت اصلی فوت پدرخوانده حمیدصفت استعلام انجام داد که کمیسیون باز هم درباره علت فوت آن مرحوم اظهار نظر مستقیم نکرد.