قتل هولناک جوان افغان در شمال تهران / جسدش در خیابان رها شده بود

با به قتل رسیدن مرد جوان کنار برادر و دو پسرعموی خود در خانه‌ای در شمال تهران، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.
تصویر قتل هولناک جوان افغان در شمال تهران / جسدش در خیابان رها شده بود

به گزارش سایت خبری پرسون، امروز یکی از رفتگران شهرداری تهران هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و به اپراتور گفت: مشغول پاکبانی خیابان بودم که ۳ مرد جوان را مشاهده کردم که یک جسد را حمل می‌کردند؛ لطفا کمک‌ کنید.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و تیم تشخیص هویت به همراه قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان مواجه شدند که براثر ضربات چاقو از ناحیه قفسه سینه به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، افرادی که قصد داشتند تا جسد را حمل کنند برادر و ۲ پسرعموی مقتول هستند.

بدین ترتیب برادر مقتول هدف تحقیق قرار گرفت و افزود: ما کارگر هستیم و در خانه مورد نظر زندگی می‌کنیم؛ خواب بودیم که ناگهان یک سارق موبایل به صورت مخفیانه وارد اتاق شد و برادرم را با ۲ ضربه چاقو به قتل رساند؛ ما پس از اینکه مزد جنایتکار مرتکب قتل شد و خانه را ترک کرد از خواب بیدار شدیم و برادرم مشاهده کردیم که به شدت زخمی شده است.

او با اظهارات ضد و نقیضی در ادامه گفت: در ادامه با پسرعموهای خود برادرم را به خیابان بردیم تا او را با یک خودرو به بیمارستان برویم اما در مسیر متوجه شدیم که او فوت کرده است و این موضوع نیز به تایید عوامل اورژانس رسید؛ همچنین ما هنگامی که در خانه خواب بودیم هیچگونه صدای درگیری نشنیدیم!

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، تشک و پتوی خونین مقتول پس از ارتکاب جنایت توسط افرادی که در محل موردنظر بودند به پشت‌بام خانه همسایه مخفی شده است که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت!

منبع: مهر

533735