حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

به تازگی اسناد ملی نگهداری شده در سازمان اوقاف به دلیل ترکیدگی لوله آب از بین رفته‌اند، اتفاق قابل تأسفی که امکان احیای این اسناد را منتفی کرده‌است.
مقوله امنیت برای افراد جامعه مهم ترین بحث در زندگی اجتماعی است؛ که بدون آن نمی توان هیچ برنامه ریزی و سرمایه گذاری اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی، علمی و خدماتی را انجام داد.
حکم حبس اشکان میرآرمندهی مدیر عامل پلتفرم دیوار با اتهام «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء از طریق جذب زنان تن‌فروش» در در دادگاه تجدیدنظر تهران تایید شد. ‌
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از راه‌اندازی بانک اطلاعاتی مجرمان متواری خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سرویس هیچ‌گونه خدماتی به مجرمان متواری ارائه نخواهد شد.
وکیل اولیای دم خانواده «مهشاد کریمی» و «ریحانه یاسینی» گفت: هنوز هیچگونه ابلاغیه رسمی از سوی بازپرسی دادسرای نقده درباره پذیرش اعتراض ما به نظریه کارشناسی دریافت نکرده‌ایم.
وکیل خانواده‌های جانباختگان هواپیمای اوکراینی:

به ما اعلام کردند که جلسه دادگاه پرونده هواپیمای اوکراینی غیرعلنی است

وکیل خانواده‌های جانباختگان هواپیمای اوکراینی گفت: طبق قواعد حقوق داخلی و بین‌المللی تنها دادگاه صالح برای رسیدگی به پرونده دادگاه ایران است. بنابراین امیدواریم دادگاه منصفانه رسیدگی کند و رأی عادلانه صادر شود.
رئیس پلیس فتا ناجا خبر داد: آبان ماه سال جاری اعضای 6 باند فعال در حوزه شرط بندی و قمار در سراسر کشور، توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند.
در پی انتشار بیانیه صنف کشاورزان اصفهان، بامداد امروز برخی افراد چادر‌ها را آتش زدند که با ورود نیروی انتظامی تعدادی از آنان دستگیر شدند.
به دنبال نشر اکاذیب علیه ناطق نوری؛

حمید رسایی محکوم شد

وکیل حجت الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری از به نتیجه رسیدن شکایت موکلش از حمید رسایی به دلیل ایراد اتهاماتی در خلال رسیدگی به پرونده اکبر طبری خبر داد و گفت: حمید رسایی به "نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی " در دادگاه بدوی محکوم شد که در دادگاه تجدیدنظر دادسرای ویژه روحانیت نیز عینا تایید گردید.
ساعت ۲۲:۴۴ دقیقه مورخ سوم آذرماه، پتروشیمی کارون واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی دچار آتش‌سوزی شد.
۲۷ آذر سال ١٣٩٧، مرد جوانی که از ناحیه گلو مجروح شده بود به مأموران نیروی انتظامی مراجعه کرده و مرد جوانی را که در حال فرار بود به‌عنوان ضارب خودش معرفی کرد.