حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از منطقه، شلیک موشک پدافندی در آسمان منطقه بادرود با هدف آزمایش واکنش سریع نسبت به تهاجم احتمالی شلیک و با هدایت سایت پدافندی منطقه در اسمان منفجر شده است.
رئیس قوه قضائیه با قاضی کرمانی که در جریان نجات یک متهم از خودکشی دچار آسیب از ناحیه مهره‌های کمر شد، به صورت تلفنی گفت و گو کرد و جویای احوال وی شد.
رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که آخرین مهلت استفاده از وکالتنامه‌های منقضی شده به دلیل تعطیلی‌های کرونایی تا پایان آذرماه امسال است.
مردی که متهم است همکارش را به‌دلیل تنبلی، با ضربات میله آهنی به قتل رسانده است، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
بیگی نژاد در واکنش به رفتارهای اخیر وزیر نفت سابق؛

زنگنه می خواهد از خیانتی که کرده قصردر رود!

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه باید قوه قضائیه به پرونده کرسنت ورود کند تا محرمانه‌ها و رشوه‌های رد و بدل شده مشخص شود، گفت: مبهم نگه داشتن ماجرای کرسنت برای مردم موجب افزایش بی‌اعتمادی آنها شده است.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبرداری که به بهانه اخذ ویزا 8 میلیارد ریال از 2 مال باخته کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
معاون بین‌الملل قوه قضائیه گفت: در واقع دو سؤال در ذهن ایرانیان خارج از کشور مطرح است؛ آیا در نظام قضائی کشور برای آنها پرونده قضائی تشکیل شده یا نه، شاکی خصوصی دارند یا نه، و اینکه برای آنها قرار تعقیب صادر شده است یا نه؟ هم‌وطنان در کشورهای مختلف می‌توانند به سفارت‌ها و بخش‌های کنسولی آن مراجعه و درخواست خود را ارائه کنند که به معاونت بین‌الملل قوه قضائیه ارسال می‌شود و ما در اسرع وقت آنها را بررسی می‌کنیم و پاسخ می‌دهیم تا خیال هم‌وطنان برای ورود به کشور راحت باشد.
وکیل محمد علی نجفی خبر داد:

مخالفت دادستانی تهران با آزادی نجفی

وکیل محمد علی نجفی با بیان اینکه موکلش دو بار تقاضای آزادی مشروط کرده است، گفت: زندان در هر مرتبه حسن اخلاق و رفتار موکل بنده را تایید کرده اما دادستان تهران با این موضوع موافقت نکرده است.
روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان البرز در اطلاعیه‌ای از بازداشت یک عضو شورای شهر کرج خبر داد.