حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرمانده انتظامی استان از شهادت سرگرد «پوریا نظری» یکی از ماموران جان برکف پلیس کرمانشاه در درگیری با سارقان مسلح خبر داد.
فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دستگیری عوامل پخش کننده شعارهای ساختارشکن ضد انقلابی از طریق بلندگوهای کوچک در غرب استان تهران خبر داد.
مردی که متهم است برادرش را به این‌ دلیل که تصور می‌کرد او همه اموال مادری را تصاحب کرده است، به قتل رسانده، به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.
محمد قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین تاکید کرد: ضربه زدن به بنیان مالی قاچاقچیان یکی از راهکارهای مناسب در مبارزه با قاچاق است و قطعاً این اقدام از صرفاً مجازات یک فرد موثرتر است و باید به گونه‌ای برخورد شود که این افراد دیگر به سمت و سوی قاچاق بازنگردند. 
روز پنجشنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۰ طی تماس با اورژانس، یک مورد حادثه مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در چهارراه حافظ، به‌سمت سه راه دانش شهر اردبیل، اعلام و بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران، با عنوان این مطلب که کالبدگشایی جسد زهره فکور صبورانجام شد، گفت: تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایشات سم شناسی و آسیب شناسی است.
سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۵ شرور که در محله نارمک نظم عمومی را بر هم زده و با حضور مأموران در محل به خودروی پلیس سنگ‌پرانی کرده بودند، خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری مأمور قلابی خبر داد که با موتورسیکلت در حال خودنمایی و اخاذی از شهروندان بود.

دختر ۲۲ ساله ای که خود را مقابل منزل پسر مورد علاقه اش به آتش کشیده بود، در مرکز درمانی جان سپرد.
"کارت بانکی شما به علت عدم ثبت در سامانه شاپرک مسدود خواهد شد"

این پیامک بانکی را باور نکنید!

معاون اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور هشدار داد : مجرمان سایبری با ترفند " ارسال پیامک با عنوان کارت بانکی شما به علت عدم ثبت در سامانه شاپرک مسدود خواهد شد " مترصد کلاهبرداری مالی از هموطنان هستند .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری در شهرستان کهنوج در ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۵۹ ثانیه صبح امروز (چهارشنبه) خبر داد.
وزیر ‌بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی رخداد سانحه و به کما رفتن آرزو‌ حضرتی، ستاره جوان فوتبال زنان ایران برای هرگونه خدمات درمانی اعلام آمادگی کرده ‌و دستور صادر کرد.
رییس پلیس فتای تهران بزرگ با اعلام شایع‌ترین جرم مجازی در پایتخت، هشدارها و توصیه‌هایی را برای مقابله با این جرائم ارائه کرد.